Algemeen Tippelzone, Duisburg, Duitsland

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Cumstar⭐️

Wandelaar
45
15/11/21
51
2
Na mijn bezoek aan Bochum besloot ik nog even langs de tippelzone bij de Duisburg Zoo te rijden. Deze plek, direct tegenover de dierentuin, staat bekend om zijn nachtelijke activiteit. Vooral wanneer het donker is, valt er meestal veel te beleven met de dames die daar aanwezig zijn. De tippelzone ligt in een bosrijk gebied en bestaat uit acht gedeeltes lange parkeerstroken.

Ik was er rond 21:20 uur, maar het was nog vrij rustig. Dat is vaak zo tijdens de vakantieperiode.

In de tijd dat ik er was, zo'n half uur, heb ik ongeveer tien dames geteld. Maar sommige avonden vorig jaar (in de wintermaanden) telden ik er gemakkelijk dertig+.

Mijn bedoeling was deze keer alleen om te kijken hoe de zaken ervoor stonden, aangezien ik eerder op de avond al in Bochum was geweest. Ik besloot dan ook om door te rijden naar huis, zonder verdere plannen.

Toch ben ik van plan om volgende maand nog eens terug te gaan. Dan is de vakantieperiode voorbij, wordt het eerder donker, en is de kans groot dat er weer meer dames aanwezig zullen zijn.

De tippelzone bij de Duisburg Zoo is een interessante plek, waar de sfeer en hoeveelheid dames sterk variëren afhankelijk van het tijdstip en het seizoen. Het is zeker een locatie om in de gaten te houden want er staan vaak knappe meiden tussen waar van alles mee te bespreken valt.
 
Afgelopen vrijdag ook een rondje gedaan in NRW. Ben eerst naar Gelsenkirchen gereden, afslag 7 bij Herten heb je een aantal caravans. Er was weinig te beleven dit keer. De lichten waren om 21.45 uur al uit, drie dames waren die avond aanwezig en het was eerlijk gezegd weinig soeps qua aanbod. Er is één Bulgaarse dame die ik graag bezoek en daar ben ik naar binnen geweest. Alles bij elkaar was de schade €50 (€20 extra voor pijpen zonder en tongzoenen). Weet dat de caravan locatie in Herten al om 22.00 uur stopt. Je moet er snel bij zijn.
Daarna doorgereden naar Essen, de Kirmisplatz. Het was behoorlijk druk deze ronde. Op de baan een leuke dame getroffen voor €30 alles compleet. Maar besloot toch om verder te rijden naar Duisburg. Daar aangekomen wat rondjes gereden om de boel te inventariseren. Er liepen toch wel een stuk of 20 tot 25 dames rond. Veel keuze en uiteindelijk voor Selin gekozen. Een blonde dame uit Bulgarije. Vriendelijk, blond, slank lichaam en lekker hoerig outfit. Kosten waren €30 voor pijpen zonder en neuken met. Was perfect, deep throat pijpen en heerlijk afgemaakt op de achterbank. Ze nam de tijd, maar met ze was zo strak dat het niet lang duurde voor ik mijn kruit had verschoten. Een hele leuke dame, geen gedoe en gewoon top. Seks was heerlijk en de dame ook. Heb nog even rondgereden en ben daarna weer tevreden huiswaarts gekeerd. Ik kom de laatste tijd eigenlijk alleen nog maar in Duitsland. In alle opzichte voor mij de plek waar ik moet zijn. Qua keuze, service en prijs. Ik heb nog drie vaste adressen thuis in de buurt waar ik nog wel eens kom, maar het is al heel lang geleden dat ik nog een dame via Kinky of SJ heb bezocht.
Het enige nadeel van Duitsland is de reistijd, je moet er wel even voor gaan zitten. Ben je eenmaal ter hoogte van Gelsenkirchen dan zijn alle locaties redelijk dicht bij elkaar.
weet iemand wat daar de gebruikelijke tarieven zijn?
Blasen und ficken varieert van €30 tot €50. Varieert of je extra dingen wil. Als je kiest voor pzc en zoenen betaal je vaak €50. Bij sommige dames en als je een klik hebt betaal je iets minder of standaard tarief.
In Laufhausen zal je wat meer kwijt zijn vermoed ik, maar daar kom ik niet zo vaak. Clubs spreekt voor zich, maar dan heb je ook andere faciliteiten, dus dat is wel logisch.
 
Maar besloot toch om verder te rijden naar Duisburg. Daar aangekomen wat rondjes gereden om de boel te inventariseren. Er liepen toch wel een stuk of 20 tot 25 dames rond. Veel keuze en uiteindelijk voor Selin gekozen. Een blonde dame uit Bulgarije. Vriendelijk, blond, slank lichaam en lekker hoerig outfit. Kosten waren €30 voor pijpen zonder en neuken met. Was perfect, deep throat pijpen en heerlijk afgemaakt op de achterbank. Ze nam de tijd, maar met ze was zo strak dat het niet lang duurde voor ik mijn kruit had
Wat een verschil met Nederland, zeg. Hier 2 armoedzalige tippelzone's met elk 2 of 3 bejaarde dames, een zielige vertoning.
 
Dat kun je wel stellen ja, hier is de afgelopen jaren een sterfhuis beleid gevoerd. Zo is bijvoorbeeld onder het conservatieve beleid van Aleid Wolfsen in Utrecht alles gesloten. Resultaat, enorme toename van illegale prostitutie, geen toezicht en controle meer vanuit Politie en instanties en geen vat meer op aanverwante criminaliteit zoals mensenhandel. De Gemeente zit nu met de gebakken peren en zijn een soort gedoogconstructie aan het optuigen om thuisprostitutie dan maar toe te staan. Een soort noodgreep om weer meer vat te krijgen op de prostitutie in Utrecht.
Het repressieve beleid van de afgelopen jaren heeft zijn uitwerking in ieder geval niet gemist. Nou dan komen die bezopen prijsstijgingen er nog eens bovenop. Zo is het wandelen in Nederland wel heel onaantrekkelijk geworden. Gelukkig zijn er alternatieven. Dus stap in de auto of trein en bezoek onze oosterburen. Je gaat daar zo 20 jaar terug in de tijd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan