Voormalig lid 2164
Wandelaar
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Kontlikken bij klant
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Penismassage
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Arabisch
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 120 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/high-class-tina.html
- Totale kosten (in euro)
- 400
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Vandaag bij Tina geweest prive te Westende.
Heel mooie elegante en klassevolle dame.
Eerste indruk was dat brave dame was, 20 minuten praten douche genomen en naar kamer geweest. Waar ze onmiddellijk passioneel begon te kussen en mij te teasen. Na gebruikelijke pijpen (rimmen bij mij deed ze trouwens spontaan) en beffen overgegaan naar de sex. Eerst zij op mij, dan doggy en dan klaargekomen tijdens missio. Deze dame houdt echt van diepe en harde sex, nooit verwacht dat zo geile dame was tijdens de eerste 20 minuten van date.
Na wat praten en knuffelen begonnen aan ronde 2. Deze keer deed ze echt deepthroat tot einde, en kwam ze schokkend klaar tijdens beffen en vingeren. Toen vroeg ze of ze zag zitten op doggy te doen op bamboe lounge die voor raam stond met uitzicht op de zee. Zoiets kan je uiteraard niet weigeren.
Enorm geile dame die ook zeer klassevol en elegant is. En wat een lichaam
Heel mooie elegante en klassevolle dame.
Eerste indruk was dat brave dame was, 20 minuten praten douche genomen en naar kamer geweest. Waar ze onmiddellijk passioneel begon te kussen en mij te teasen. Na gebruikelijke pijpen (rimmen bij mij deed ze trouwens spontaan) en beffen overgegaan naar de sex. Eerst zij op mij, dan doggy en dan klaargekomen tijdens missio. Deze dame houdt echt van diepe en harde sex, nooit verwacht dat zo geile dame was tijdens de eerste 20 minuten van date.
Na wat praten en knuffelen begonnen aan ronde 2. Deze keer deed ze echt deepthroat tot einde, en kwam ze schokkend klaar tijdens beffen en vingeren. Toen vroeg ze of ze zag zitten op doggy te doen op bamboe lounge die voor raam stond met uitzicht op de zee. Zoiets kan je uiteraard niet weigeren.
Enorm geile dame die ook zeer klassevol en elegant is. En wat een lichaam