tootje12345
Wandelaar
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen op lichaam
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/2546244-tina
- Totale kosten (in euro)
- 130
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Bij deze dame geweest van de week, heel vriendelijk via whatsapp, extra fotos gekregen en alle mogelijkheden besproken. dat was allemaal prima. eenmaal aangekomen was ze nog knapper dan op haar fotos, vond ik. ik had maar een half uurtje geboekt dus geen tijd te verliezen, eerst kort gedoucht en daarna op bed gaan liggen. begonnen met zoenen en dwaalde ze langzaam af naar beneden om mij te pijpen, dat was heerlijk, ze kon hem ook redelijk diep nemen. ik heb haar ook nog gelikt, waar ze wel echt van genoot. seks gehad in standjes waarvan ik niet wist dat ze bestonden hahaha, en heerlijk over haar buik klaargekomen. daarna nog samen geil gedoucht en ben toen weer naar huis gegaan.
had dus voor 30min geboekt maar ben denk toch wel 70-80 minuten binnen geweest. misschien omdat ik de laatste was van die dag of omdat we toch wel een goede klik hadden. ik weet het niet maar in ieder geval wel fijn
had dus voor 30min geboekt maar ben denk toch wel 70-80 minuten binnen geweest. misschien omdat ik de laatste was van die dag of omdat we toch wel een goede klik hadden. ik weet het niet maar in ieder geval wel fijn