• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Tina, Katy Thai, Den Haag 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Karmageddon

Stamgast
Supporter
Forumpionier
415
04/07/21
536
26
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://katythaimassage.nl/dames/tina-2/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Aangetrokken door de foto's van deze dame op de website van Kathy Thai toch de moeite genomen om helemaal naar Den Haag af te reizen na vooraf geboekt te hebben via de website. Helaas had ik onderweg de nodige vertraging. Wel z.s.m. doorgegeven aan de mamasan, maar die begon direct te roepen dat het een probleem was voor Tina. Ik dacht ok, ze zal wel een afspraak na mij hebben, maar dat bleek achteraf niet zo te zijn. Beetje vreemd gedrag vond ik het dus aan de telefoon, maar goed.

Tina deed zelf de deur open bij aankomst en ik moet zeggen dat ik zeer content was met haar aanblik. Ze was sexy gekleed in een kort rokje, mooi opgemaakt en ze heeft vooral een heel leuk snoetje. Na mezelf gedoucht te hebben gaan liggen voor wat ik hoopte een spannende massage. De eerste minuten was ze duidelijk wat aan het aftasten gedurende de massage, die op zichzelf niet echt erotisch of therapeutisch was. Ze gaf aan nieuw te zijn in het vak en het nu twee maanden te doen, wat dus duidelijk te merken was.

Na een tijdje een behoorlijk eentonige en weinig spannende massage te hebben gekregen aan de achterkant, werd ik na het omdriaaien gelukkiger weer wat vrolijker bij het aanzien van haar lichaam en haar gezicht. Ze heeft tweemaal gevraagd of ik ook extra's wilde, maar dat doe ik een eerste keer in principe nooit. Vervolgens ging ze over op een b2b-massage waarbij ze met name met haar buik over mijn geslachtsdeel gleed, waarbij ze mij continue bleef aankijken. Hierdoor kwam ik al snel in de stemming en moest ik haar afremmen om mezelf niet te snel te laten klaarkomen. Na mij 5 minuten lang wat gekriebeld te hebben ging ze weer terug naar de b2b en heeft ze het even later met de hand afgemaakt.

Conclusie: Deze dame is beslist leuk en aantrekkelijk (al heeft ze wel een klein buikje), maar haar massagekwaliteiten zijn zeer gering, dus als je niet voor haar extra's gaat is er verder niet heel spannends te beleven. Voor mij daarom geen kans op herhaling.
 
Terug
Bovenaan Onderaan