V
Voormalig lid 3734
Guest
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen op lichaam
- Pijpen zonder condoom
- Tussen borsten (russisch)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Zondag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hongaarse-tina-is-weer-terug-in-hasselt.html
- Totale kosten (in euro)
- 130
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Ik ben de vorige periode dat ze in het land was bij Tina geweest.
Mooie grote meid met waarheidsgetrouwe foto's.
Ze is erg verlegen. Ze tongt een klein beetje, bij het beffen wordt ze echt kletsnat verder wel weinig reactie. Vingeren laat ze niet toe. Hierna onmiddellijk overgegaan naar neuken in verschillende standjes en bij doggy lekker klaargekomen ze deed goed mee. Haar kutje is veel strakker dan ik verwacht had voor haar postuur.
Hierna leek het ijs gebroken en begon ze plots toch te praten, op haar eigen initiatief is ze nog beginnen pijpen en uiteindelijk met de hand een tweede keer afgemaakt.
Het leek een slechte ervaring te worden, maar dit is mooi gekanteld in de loop van het uur. Prijs kwaliteit zeker een aanrader.
Mooie grote meid met waarheidsgetrouwe foto's.
Ze is erg verlegen. Ze tongt een klein beetje, bij het beffen wordt ze echt kletsnat verder wel weinig reactie. Vingeren laat ze niet toe. Hierna onmiddellijk overgegaan naar neuken in verschillende standjes en bij doggy lekker klaargekomen ze deed goed mee. Haar kutje is veel strakker dan ik verwacht had voor haar postuur.
Hierna leek het ijs gebroken en begon ze plots toch te praten, op haar eigen initiatief is ze nog beginnen pijpen en uiteindelijk met de hand een tweede keer afgemaakt.
Het leek een slechte ervaring te worden, maar dit is mooi gekanteld in de loop van het uur. Prijs kwaliteit zeker een aanrader.