Golden Thai Hands wordt geciteerd op de
lijst van "ero" thaï massages in België.
Zoals man van dicht zijn 70, gaat mijn voorkeur naar MILFS en GILFs, 30 à 65+. Gezien de goede recensies, vandaag, was mijn doel "sex met Tiffy", een DVP van 50+, van
Golden Thai Hands, 15 minuten te rijden vanaf mijn woonplaats.
En zo kwam ik op de afgesproken tijdstip. Golden Thai hands ligt op de gelijkvloer, en boven zijn er twee appartementen. De ingangen naar de salon en naar de verdiepingen zijn apart.
Tiffy opende mij de deur, en bracht mij naar haar kamer. Aan haar vragen antwoorde ik dat ik graag een uur zal blijven, en graag met de "ero-extras"...
ZO, verwisselde 150 Euros van handen. Ze legde haar euro's weg in de woonkamer terwijl ik me uitkleedde.
Omdat ze had gemerkt dat ik had gedoucht voordat ik kwam, kwam ze terug met een bak warme water, washandjes en olie verwarmd tot 37°C. Daarna kleedde ze zich uit.
In tegenstelling tot een bezoek aan een Thaise massagesalon een tijdje geleden, begon ze hier, in plaats van met een 20-30 minuten durende rug- en beenmassage, meteen met de 'Ero' massage. Waow!!! - Ik had gelijk om te komen!
Ze smeerde onze torso's en edele delen in met olie voor een goede body-to-body massage.
Ze moedigde me aan om met haar tieten, billen en kutje te spelen terwijl ze mijn lul masseerde. Ze was al nat. Toen zette ze zich op mijn benen, haar handen leidden de mijne weer naar haar borsten terwijl ze mijn lul masseerde met de lippen van haar kut. Oh mama-mia, wat een genot!
Na 25 minuten spelen verontschuldigde ze zich spontaan voor het feit dat ze orale seks met me moest hebben met een condoom. Ze had 2 tanden verloren bij een verkeersongeluk en haar tandvlees was nog niet genezen, dus ze kon geen infectie riskeren. Ze beloofde me dat de volgende keer een natuurlijke pijpbeurt zal zijn.
OK, geen zorgen. Terwijl de lieftallige Tiffy zich grondig insmeerde op mijn lul, voelde ik nauwelijks dat er een condoom op zat.
Terwijl ze bezig is mijn lul te charmeren, wordt het strelen van haar achterdeurtje, zonder haar anaal te vingeren, getolereerd, maar niet voor lang. Ze houdt ervan om haar natte kutje te vingeren.
Dan spietst ze zich op mij, met een grote glimlach van genot, dan missionaris, dan doggy voor de volgende 20 minuten.
En tenslotte legde ik haar weer op haar rug, en met het zicht van twee vingers van mijn linkerhand in haar natte kutje, haar tieten haar glimlach en haar ogen stralend, kwam ik klaar op haar buik, terwijl ze me aanmoedigde: "ja, ja, kom, kom nu op me...!".
Eenmaal onder de douche moest ik me, gezien de hoeveelheid olie die ze op mijn lichaam had gesmeerd, drie keer inzepen en afspoelen om de textuur van mijn huid weer te voelen.
Daarna kleedde ik me aan, gaf haar een laatste compliment en bedankte haar voor haar bovengemiddelde service, en een uur later zat ik weer in mijn auto, geparkeerd op 50 meter van Golden Thai Hands.
(Grote glimlach van een bijna 70-jarige man)
Ik kijk ernaar uit om je snel weer te zien, Knappe Tiffy, en te genieten van je uitstekende service.