Voormalig lid 14587
Newbie
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen op lichaam
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.karins-home.nl/leila/
- Totale kosten (in euro)
- 130
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Pas geleden werd ik bij Karins Home ontvangen door een super sexy nieuwe gastvrouw Leila...
Haar stem, haar loopje, haar vriendelijke lach en doordringende ogen..pff had gelijk een stijve!
Ik koos die dag voor een leuke meid en had een leuke 30 minuten met haar, maar Leila bleef door mijn hoofd spoken!
Toen ik later op de site keek bleek ze ook te werken als meisje. Ik ben dinsdag bij haar geweest en ze is gewoon geweldig.
Ze heeft een enorme sexdrive en alles is bespreekbaar.
Pzc doet ze geweldig. Afwisseling van deep troath, aftrekker en pijpen. Ze zat op haar knieën zodat ik goed zicht had op haar kontje.
Standje 69 en daarna heb ik haar zijwaards en staand genomen terwijl we zoenden.
Afscheid nemen was het moeilijkst.
Update
Is Layla van Lovely Privé
Haar stem, haar loopje, haar vriendelijke lach en doordringende ogen..pff had gelijk een stijve!
Ik koos die dag voor een leuke meid en had een leuke 30 minuten met haar, maar Leila bleef door mijn hoofd spoken!
Toen ik later op de site keek bleek ze ook te werken als meisje. Ik ben dinsdag bij haar geweest en ze is gewoon geweldig.
Ze heeft een enorme sexdrive en alles is bespreekbaar.
Pzc doet ze geweldig. Afwisseling van deep troath, aftrekker en pijpen. Ze zat op haar knieën zodat ik goed zicht had op haar kontje.
Standje 69 en daarna heb ik haar zijwaards en staand genomen terwijl we zoenden.
Afscheid nemen was het moeilijkst.
Update
Is Layla van Lovely Privé
Laatst bewerkt: