- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Dag
- Zondag
- Link naar advertentie
- https://www.quartier-rouge.be/prive/femmes/thayla-brasil.html
- Totale kosten (in euro)
- 120
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Vandaag richting Thayla gegaan in Verviers, ik had haar al een paar keer eerder gezien en een paar keer met haar geapped, echter na een recensie op youppie.com kon ik het niet laten om direct in de auto te springen.
makkelijk app contact en vriendelijke ontvangst op een prima locatie. Ook gelijk een paar andere dames gezien op dit adres die op mijn verlanglijstje stonden.
€120/45 min. Zeer actieve en vurige dame. Bloedmooi met een geweldig lichaam.
Ongelofelijk hoe ze op je komt zitten. Hield het niet lang vol ondanks 2/3 kamagra pil… niet normaal! Wat een lichaam… ze had me echt klaar gereden in no time.
Kleine massage voor beide partijen, (kon ze waarderen) en door voor de tweede ronde, geweldig hoe ze haar lichaam gebruikt, echt genieten. En tweede maal doggy gekomen.
Ze is onvermoeibaar want ze wilde direct verder… geen probleem… alleen kwam ik niet meer klaar haha al met al top.
Heerlijk vurig, nu zie je pas in hoe "saai" seks met Westerse vrouwen kan zijn.
makkelijk app contact en vriendelijke ontvangst op een prima locatie. Ook gelijk een paar andere dames gezien op dit adres die op mijn verlanglijstje stonden.
€120/45 min. Zeer actieve en vurige dame. Bloedmooi met een geweldig lichaam.
Ongelofelijk hoe ze op je komt zitten. Hield het niet lang vol ondanks 2/3 kamagra pil… niet normaal! Wat een lichaam… ze had me echt klaar gereden in no time.
Kleine massage voor beide partijen, (kon ze waarderen) en door voor de tweede ronde, geweldig hoe ze haar lichaam gebruikt, echt genieten. En tweede maal doggy gekomen.
Ze is onvermoeibaar want ze wilde direct verder… geen probleem… alleen kwam ik niet meer klaar haha al met al top.
Heerlijk vurig, nu zie je pas in hoe "saai" seks met Westerse vrouwen kan zijn.
Laatst bewerkt: