Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ik ben 2-3 weken geleden bij haar geweest toen ze nog in hasselt zat.

Bij het aankomen een kleine 5-10 min moeten wachten.

Gevraagd om met 30 min te beginnen en achteraf zien om eventueel langer te blijven.

Op de kamer was ze nog bij een vriendin ofzo aan het bellen en het leek wel alsof ze haar kleedje aan het 'showen' was. Ik was me terwijl al aan het uitkleden :D Gelukkig heeft ze dit gesprek meteen afgesloten toen ze zag dat ik al bijna 'klaar' was om eraan te beginnen.

Het begon veel belovend met wat knuffelen en tongzoenen etc (ik rook/proefde dat ze wel wat bier ofzo gedronken had, ze deed ook wat raar vond ik dus zal mss met elkaar te maken hebben gehad).

Na het elkaar warm maken overgegaan naar het pijpen, niet slecht maar niets speciaals. Over naar het neuken dan, we begonnen met missio, hier ook al wat lichtjes beginnen doorduwen tot de moment gekomen was dat ik dacht te wisselen naar een ander standje. Maar toen dacht ze blijkbaar al dat ik was klaargekomen.... ik zei neenee en ze kwam naar de condoom kijken (waar duidelijk niets te zien was buiten mss wat voorvocht). Toch naar doggy gegaan en na een 2-3 min wilde zei ineens al 'wisselen' en kwam ze weer kijken naar de condoom. 'Baby finish' zei ze en ik begon al wat geïrriteerd te worden en zei dus weer dat ik nog niet was klaargekomen. Toen wilde ze mij doen klaarkomen door er wat aan te sleuren, maar dat ging dus nooit gebeuren zo...

Na een paar minuten gezegd dat het voor mij ok is en gevraagd voor nog te douchen, dat was geen probleem.

Na +-25 min was ik terug buiten.

Conclusie: lijkt me een 'afwerkster' waar het even leuk bij kan zijn maar niet persé een aanrader...

Terug
Bovenaan Onderaan