- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Dag
- Zondag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/1742958-linda
- Totale kosten (in euro)
- 165
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
Op de uitbundige aanbieding van Linda bij multimassage wordt veel beloofd dus maar eens de stoute schoenen aangetrokken om een uurtje met haar door te brengen. Met half Engels en deels Nederland de conversatie aangegaan. Kon eerst, zoals gebruikelijk op mijn buik gaan liggen. Ze begon mijn benen wat te strelen en vooral knijpen en dat beloofde al niet veel. Na een kwartier kwam er zowaar een handje aan mijn penis maar veel stelde dat niet voor.
Geen erotiek kwam er aan te pas maar even zwengelen. Na het omdraaien werd mij verboden haar aan te raken maar ging ze zowaar wat pijpen wat op zich niet slecht was. Na met haar intiem te zijn geweest werden de benen weer wat gestreeld en heb er toen maar een eind aangemaakt. Ik ben tot de conclusie gekomen dat de massages bij onze Thaise dames zo ver achteruit is gegaan dat ik er nooit meer naar toe ga. Beter is om voor dat geld dan drie maal een snelle wip bij een dame achter het raam te maken. Dan weet je wat je ongeveer kunt verwachten.
Geen erotiek kwam er aan te pas maar even zwengelen. Na het omdraaien werd mij verboden haar aan te raken maar ging ze zowaar wat pijpen wat op zich niet slecht was. Na met haar intiem te zijn geweest werden de benen weer wat gestreeld en heb er toen maar een eind aangemaakt. Ik ben tot de conclusie gekomen dat de massages bij onze Thaise dames zo ver achteruit is gegaan dat ik er nooit meer naar toe ga. Beter is om voor dat geld dan drie maal een snelle wip bij een dame achter het raam te maken. Dan weet je wat je ongeveer kunt verwachten.