Ik zou graag een BTB Massage + Intiem willen met 2 Thaise Dames. Bij voorkeur waarbij de Dames ook nog eens met elkaar spelen. Geweldig lijkt mij dat. Iemand de Gouden Tip? Bij voorkeur Zuid Holland
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk heb dit een keer gedaan in Hazerswoude bij Baan Busara Thai, wat een tegenvaller was. Eén van de dames was elke keer plots weg, dan weer plassen, dan weer naar de baas beneden, kortom, was ruk. Maar dat was alweer een jaar of 10 terug. Een paar maanden terug nog eens geprobeerd met Som en Karin van Mystique Thai Thai. Dat was wel leuk, maar echt met elkaar spelen doen de Thaise dames niet. Daarvoor moet je echt naar Pattaya toe vrees ik...Ik zou graag een BTB Massage + Intiem willen met 2 Thaise Dames. Bij voorkeur waarbij de Dames ook nog eens met elkaar spelen. Geweldig lijkt mij dat. Iemand de Gouden Tip? Bij voorkeur Zuid Holland
Mwah. Ik zou het niet nog een keer doen. Karin doet wel tongzoenen, maar echt veel energie steekt ze er niet in. Je moet je eigen tong ver haar mond in steken om haar tong te raken. Karin is wel van de actie, en Som was eigenlijk een beetje derde wiel aan de fiets. Ze had wel heerlijke naturel borsten kan ik mij herinneren. Douchen doen ze bij MTT allemaal met je. Met Ploy heb ik geen ervaring.Thanks Patts.
Som en Karin. Ok. Hoe ging dat er aaan toe?
Ik ben zelf nog niet bij Mystique geweest. Als ik naar de Foto's kijk is Ploy helemaal mijn Type. Is dat wat?
Ik hou zelf errg veel van Thaise Dames. Bij voorkeur een beetje Slank en niet al te oud.
Als het an helmaal compleet is dan ook samen Douchen en TZ.
Tips?
Arne