Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Is de sex beter met Aziatische vrouwen? Dat is een moeilijke vraag, want wat voor de ene "beter" is, is het voor een ander net niet. Ik heb een voorliefde voor  exotische vrouwen (Aziatisch of Afrikaans), dus zal er ook sneller een klik mee hebben, zelfs bij een kortstondige ontmoeting met een DVP.

Maar of afgezien daarvan de sex ook beter is? Ik heb Thaise dames gehad die er niks van terecht brachten en (Oost-)Europese deernes (normaal helemaal niet mijn smaak) die me nog een stijve doen krijgen als ik eraan terugdenk. Dus voor de kwaliteit van de sex moet je zeker niet naaar Aziê gaan.

Waarvoor dan wel?

De prijs is zeker een element, maar als je de reis erbij rekent en het verblijf dan is het gemiddeld zeker niet (veel) goedkoper dan hier of in Duitsland.

Belangrijker lijkt me de beschikbaarheid van de sex. Zeker in Thailand wordt er over sex echt niet moeilijk gedaan. De doorsnee gehuwde Thaise man gaat een keer of twee per maand "naar de hoeren". Dat is daar geheel aanvaard. Dus als je alweer met een nieuwe vriendinnetje in je hotel aan komt zetten zal de receptie echt niet moeilijk doen.

Eerlijk gezegd, op den duur wordt het zelfs een beetje saai om weer iemand op te pikken om te sexen. Te gemakkelijk, de jacht is er niet meer. 's Ochtends massge met happy end, in de namiddag een snelle wip met een DVP die je van de straat haalt en dan 's avonds iemand uit een Club of bar of via Tinder of Thaifriendly oppikken. Na een week of wat ben je blij dat je eens alleen in je bed ligt.

Maar je moet het eens gedaan hebben, anders blijf je je hele leven afvragen wat je wel niet gemist hebt.

Terug
Bovenaan Onderaan