Recensie Thai Massage Valkenburg 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DudekeXL

Newbie
24
04/09/21
14
3
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
195
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Afgelopen week deze salon eens uitgeprobeerd. Gevonden op Marktplaats onder massages.
Websitelink vond ik ergens en bevat 'meuthong' dus had al een vermoeden dat Nang (voorheen Brunssum) hier (achter)zat.
Overigens... site en prijsstelling lijken erg veel op die van die salon in Meerssen op de Gasthuisstraat. Wellicht van dezelfde uitbater?

Anyway, afspraak gemaakt en gekozen voor 4-handenmassage a € 155,-
Aangekomen V'burg aangebeld en wie deed er open? Juist: Nang. Enfin... dat hoeft nog niets te betekenen.
Op de kamer werd gelijk extra's aangeboden. HE voor € 50,-. Ik dacht nog: Ze is veel geld vragen niet verleerd.
Het is veel te duur maar ik dacht: 2 dames... och doe eens gek en laten we het maar eens ondergaan.

Ze kwamen de ruimte binnen. Een kleinere, wat oudere en stevigere dame en een vrij knappe langere meid.
Beiden kunnen goed masseren. Op de massage op zich is weinig aan te merken. Enkel de kleinere dame teasde af en toe.
De jongere masseuse totaal niet. (wellicht lagen mijn verwachtingen te hoog....)
Na nog geen 40 minuten (na omdraaien) verontschuldigde de jongere dame zich en zei dat haar collega wat extra deed. Dat laat zich raden: uiteindelijk enkel HE.
Goed. tot zover.
Maar het feit dat bij een 4-handenmassage de 2e dame (die dus geen 'extra' doet) voortijdig de ruimte verlaat, gaat er bij mij niet in.
Dat gebeurt, neem ik aan, ook niet als er puur een 4-handen massage wordt geboekt zonder extra.

Na afloop gereclameerd bij Nang. ongenoegen geuit dat ik dit niet normaal vind bij dit soort prijzen. Uiteindelijk 10€ terug gekregen (van haar eigen loon, naar zeggen) omdat ze geen gezeur wilt. Ze zegt er ook maar in loondienst te werken (als kassa, niet meer als masseuse)
Onderweg naar huis werd ik gebeld door een man. Vriend van Nang? Eigenaar, uitbater salon(s)?
Erg netjes te woord gestaan, begreep mijn ongenoegen en was het er mee eens dat dit niet de bedoeling kon zijn.
Maar verder geen toezeggingen of iets dergelijks. Jammer.

Maar goed... Ik zal er niet meer heen gaan. Die in Meerssen wilde ik ook nog eens uitproberen maar met het vermoeden dat hier dezelfde eigenaar in zit, zie ik daar in ieder geval voorlopig van af...

Algemene beoordeling: Onvoldoende. Puur vanwege de verhouding € en het gebodene.
 
Dat is wel zonde van je geld en tijd, ik wou altijd een 4 handen proberen maar als ik dit zo lees dan moet ik echter goed oppassen, maar 10 euro teruggekregen? lekker dan dus je betaalde dus 195 in totaal alsnog terwijl 1 masseuse je eigenlijk teased en een HE gaf pfftt.
 
volgens mij was dit niet de eerste keer met Nang dat ze masseren en wiet probeert te combineren. Volgens mij is in Kerkrade of heerlen op deze wijze ook een salon van haar gesloten :ROFLMAO:
 
Terug
Bovenaan Onderaan