Algemeen Tgirls in Groningen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bandit

Wandelaar
Forumpionier
59
20/07/21
37
1
Zijn er in Groningen tgirls die daar hun thuisbasis hebben of regelmatig aanwezig zijn? Voorkeur voor tops met een grote…

Nieuwsgierig omdat ik binnenkort vaker in Groningen moet zijn. Ik heb betere ervaringen met dames die ergens vast zitten dan met de rondreizende.

Zijn er ook te vinden achter de ramen in Groningen of zijn deze wat meer traditioneel gevuld?

Groningen is een slecht scene voor wandelaars. Maar weet je, eind van de dag, er is niets boven Groningen ;p
Sinds lang zie ik ts Lily vaker of bijna semi-permenant op kinky.nl onder Groningen, maar gezien de reviews hier is het advies om weg te blijven.

Daarnaast op kinky heb je ook ts Alien, Sabrina, en Mila. Niet my type vrouwen dus ook nooit eerder contact gehad, maar sinds lang ook zijn ze in Groningen.

Dan achter de ramen zo ver ik weet heb je ts Ana olivia, werkt alleen op vrijdag en soms ook op zaterdag. Ziet er goed uit en de reviews op kinky en hier zijn overal positief. Haar pagina nu is offline, maar als je volgende vrijdag kijkt dan is het meest waarschijnlijk weer online. Zelf heb hier geen ervaring mee.

Laatst bewerkt:
Renata Collen zat eerder in Nieuwstad te Groningen maar ontvangt sinds kort op een vast adres in de buurt van Assen. Vaste klanten uit Nieuwstad komen daar nu, vanuit Groningen goed te bereiken op een discrete locatie vanaf de A28.

Laatst bewerkt:
Die Ana Olivia zou ik voor uitkijken. Dat is een enorme liefhebber van zonder condoom neuken en zonder te overleggen wil ze hem er dan in steken. Als je dan zegt dat je dat niet wil dan pakt ze met veel tegenzin een condoom.

Terug
Bovenaan Onderaan