Voor het eerst Dreamgirls in Kortrijk bezocht. Ik had een afspraak gemaakt met Tessa. Toen de deur werd opengedaan werd ik begroet door een kleine, knappe vrouw van in de dertig met zwart krulhaar. Een knappe verschijning. Ik dacht eerst: is dit Tessa? Dat bleek niet zo te zijn, en ergens al direct spijt want ik had deze donkerharige griet ook wel graag tot mij genomen. Als iemand weet wie dit is? En is ze te boeken?
Hoedanook, ik werd naar de kamer begeleid en daar wachtte Tessa me op. Een heel slank, groot meisje van ergens begin de twintig (ze studeert nog, zei ze). Ze spreekt perfect West-Vlaams en heeft ook wel een schattig snoetje. Mooi! Ze komt een beetje verlegen over. Zegt niet veel. Laat niet echt voelen wat ze denkt. Ze waste mijn penis aan de lavabo en die werd al direct hard. Maar dat lokte geen enkele reactie uit bij Tessa. Ze speelde het koel.
Daarna trok ze haar kleren uit en gunde mij voor het eerst een blik op haar perfecte, ranke lichaam. Een paar tattoos, maar niet te veel, een bruin velletje, strak buikje en lange benen. Het enige minpuntje zijn de wel heel kleine borstjes. Maar goed. Ze ging liggen en ik naast haar. Ze begon mijn lul heel zachtjes te rukken. Ik kuste haar. En liet mijn vingers over haar buikje naar haar kutje glijden. Tijdens het vingeren begon ze zachtjes te kreunen en het zoenen werd al gauw gulzig tongen. Ik vingerde haar steeds ritmischer en voelde haar vagina samentrekken. Ze kwam klaar in mijn hand. Ik vroeg of ze een orgasme had, en ze knikte bevestigend. Maar zonder glimlachje en zonder verder commentaar. Haar verlegenheid bleef overeind.
Ik daalde af tussen haar benen en begon haar poesje te likken. Al snel bewoog ze haar heupen mee met de bewegingen van mijn tong. Haar handen gleden over mijn hoofd en ik voelde haar korte rukjes aan mijn haar. Ze genoot ervan, dat was duidelijk.
Ik kwam naar boven en ze begreep dat haar beurt was om orale verwennerij aan te bieden. Dat was in één woord samengevat: heerlijk. Likken, strelen, pijpen, hard en zacht. Eén van de betere pijpbeurten die een sekswerker mij ooit gaf. Ze nam ook ruim de tijd. Echt goed.
Toen werd een condoom bovengehaald, en begon ze me af te rijden. Het viel me wel op dat ze me nooit in de ogen keek. Die verlegenheid toch. Ik rolde haar op haar rug en nam haar missionaris. Tijdens het stoten zocht ik haar bekje op om te zoenen en dat liet ze gretig toe. Onze tongen verstrengelde zich dieper dan tevoren. Passioneel was het zeker. Ik kom me nog net bedwingen en draaide haar om op haar buikje. Een meisje met zo'n goddelijke benen moet je toch ook eens langs achteren naaien. Ik nam de tijd om haar billen goed te kneden en schoot uiteindelijk het condoompje vol. Je weet altijd dat het een goeie beurt was, als de prostituee niet direct je lul uit haar wil. Tessa liet me nog even zitten. Ik kon rustig nastoten tot ik helemaal was uitgespeeld.
Pas dan, na die lekkere seks, kwam ze wat los en begon ze een beetje te babbelen. Het lijkt me een lief meisje. Verlegen, zeker, maar niet onbedreven in het liefdesspel. Je moet haar een beetje sturen, het initiatief komt niet noodzakelijk van haar kant, maar op een manier is dat wel sexy.
Ik ga zeker nog terug.
Maar eerst wil ik die donkere krullenbol, die de deur opendeed, eens beter leren kennen. Dat lijkt me wel een pittig dametje ;-)