Jannetje77
Wandelaar
- Massage met hoogtepunt
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Penismassage
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/even-heerlijk-ontspannen_8095537
- Totale kosten (in euro)
- 130
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Het is al even geleden dat ik op deze manier een massage date ben aangegaan, door meerdere mindere ervaringen. Dus dat was wel even spannend, het kan 2 kanten op.
Nu..Een leuke advertentie, waar ze heel duidelijk is wat de bedoeling is, veel tekst, maar zo weet je al voor je een poging tot contact waagt dat de kans op tijd verspilling kleiner is.
Een mysterieuze foto op SJ.
Hygiene, vriendelijkheid en ontvangst was goed, de massage gezellig en spannend.
Als je in de buurt bent is deze dame voor die omgeving zeker een aanrader, ik ken ook wel anderen omstreeks Coevorden, met betere advertenties en recensies die het er in de praktijk minder van bakken, bij mij dan
Als je meer zoekt dan een erotische ontspannende massage moet je niet bij Tessa zijn, ze is zoals ze ook zegt een gever.
Lekker liggen en ontvangen, dan gaat de massage bij haar prima
Nu..Een leuke advertentie, waar ze heel duidelijk is wat de bedoeling is, veel tekst, maar zo weet je al voor je een poging tot contact waagt dat de kans op tijd verspilling kleiner is.
Een mysterieuze foto op SJ.
Hygiene, vriendelijkheid en ontvangst was goed, de massage gezellig en spannend.
Als je in de buurt bent is deze dame voor die omgeving zeker een aanrader, ik ken ook wel anderen omstreeks Coevorden, met betere advertenties en recensies die het er in de praktijk minder van bakken, bij mij dan
Als je meer zoekt dan een erotische ontspannende massage moet je niet bij Tessa zijn, ze is zoals ze ook zegt een gever.
Lekker liggen en ontvangen, dan gaat de massage bij haar prima