Voormalig lid 2178
Wandelaar
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Woensdag
- Totale kosten (in euro)
- 35
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Bij deze dame geweest. Eigenlijk niet echt m'n type maar zo vaak zien staan dat ik 't toch eens wou proberen. Het verbaast me overigens dat ze nog geen recensie had.
Vond haar bijzonder vriendelijk en open en heb me goed door haar laten pijpen. Daarna in mish afgemaakt. Was oogcontact en goede interactie. Daarna nog een leuk praatje. Ik vond het echt een leuk bezoek. Ze gaf nog aan snapchat te hebben zodat je weet wanneer ze er is. Nu had ik dat zelf nog niet. Het is alleen voor mij wel handig (ik woon vrij ver weg) dus had het eigenlijk moeten vragen. Als iemand per dm wil delen zou dat tof zijn.
Vond haar bijzonder vriendelijk en open en heb me goed door haar laten pijpen. Daarna in mish afgemaakt. Was oogcontact en goede interactie. Daarna nog een leuk praatje. Ik vond het echt een leuk bezoek. Ze gaf nog aan snapchat te hebben zodat je weet wanneer ze er is. Nu had ik dat zelf nog niet. Het is alleen voor mij wel handig (ik woon vrij ver weg) dus had het eigenlijk moeten vragen. Als iemand per dm wil delen zou dat tof zijn.