Mijn interpretatie van "Off-Topic" is: alles dat niets met prostitutie te maken heeft (Corona, Marco Borsato, Formule 1, etc.).
Onderwerpen die over een of ander aspect van de prostitutie gaan vallen daar naar mijn mening niet onder. Maar ik zie in Off-Topic (dat ik nu eventjes van de negeerlijst afgehaald heb) op de eerste twee pagina's o.a. de volgende onderwerpen staan:
(Grappige) taalfouten - over taalgebruik in sexadvertenties
Loopt uit de hand in sommige topics - gaat over GR zelf, dus per definitie niet Off-topic lijkt me
DVP mee naar huis nemen - spreekt voor zich
Urgent help afpersing - over de bekende Whatsapp-berichten waarmee wandelaars bedreigd worden
Wanneer zou je stoppen met P6? - spreekt voor zich
Naar mijn mening is dit allemaal "On topic" voor een prostitutieforum.
Onderwerpen die over een of ander aspect van de prostitutie gaan vallen daar naar mijn mening niet onder. Maar ik zie in Off-Topic (dat ik nu eventjes van de negeerlijst afgehaald heb) op de eerste twee pagina's o.a. de volgende onderwerpen staan:
(Grappige) taalfouten - over taalgebruik in sexadvertenties
Loopt uit de hand in sommige topics - gaat over GR zelf, dus per definitie niet Off-topic lijkt me
DVP mee naar huis nemen - spreekt voor zich
Urgent help afpersing - over de bekende Whatsapp-berichten waarmee wandelaars bedreigd worden
Wanneer zou je stoppen met P6? - spreekt voor zich
Naar mijn mening is dit allemaal "On topic" voor een prostitutieforum.