Tatjana, Privé ontvangst, Sexjobs

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze zegt alleen nog met vaste klanten af te spreken, advertenties offline, twitter in ene helemaal leeg. Ook is het vooraf betalen nou. Ik gedaan omdat ik al heel wat keren bij de geweest was. Op alles geblokt, dus ik zou oppassen met der.

Ze zegt alleen nog met vaste klanten af te spreken, advertenties offline, twitter in ene helemaal leeg. Ook is het vooraf betalen nou. Ik gedaan omdat ik al heel wat keren bij de geweest was. Op alles geblokt, dus ik zou oppassen met der.
Maar heb je wel kunnen afspreken als vaste klant? Of wel betaalt en daarna niets meer gehoord?

Maar heb je wel kunnen afspreken als vaste klant? Of wel betaalt en daarna niets meer gehoord?
Helaas was de laatste keer wel betaalt en niets meer gehoort. Toen ik in rotterdam was toen heeft ze me blijkbaar geblokt. Ik vind dat echt vreselijk jammer, ze was mijn favoriete vrouw om heen te gaan. Echt heerlijk die grote siliconen. Maar je kan het altijd proberen natuurlijk. Alleen zou ik geen aanbetaling doen. Hoop dat ze anderen nog wel ontvangt.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan