WHEM Tatjana, Madame Jeanette, Kerkrade

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heb ik gedaan ☺️ vandaar ook mijn vraag.

Wat mij opvalt is dat ik van de dame geen recensie kan vinden.
Het telefoonnummer is van de club?
En de advertentie is al jaren oud.....

Dat geeft wel een paar rode vlaggen.

Zoek hier maar op Madam(e) Chanet en/of Madame Jeannette. Staan genoeg ervaringen/meningen.
Om het makkelijk te maken gebruiken ze beide namen.
Waarschijnlijk ruzie met Madame Jeannette in Den Haag in dezelfde branche werkzaam, daarover gehad.

Zoek hier maar op Madam(e) Chanet en/of Madame Jeannette. Staan genoeg ervaringen/meningen.
Om het makkelijk te maken gebruiken ze beide namen.
Waarschijnlijk ruzie met Madame Jeannette in Den Haag in dezelfde branche werkzaam, daarover gehad.
Beter weg blijven zoals mijn voorgevoel al zei, alles wat te mooi is om waar te zijn, is niet waar. Heb ik ook naar hun geschreven. Ik denk dat ik al 10 x door hun benaderd ben per sms de laatste 6 mnd, in mijn advertentie staat, geen sms ... . Maar soit; wil jij werken in een luxe-club en veel geld verdienen, 1200 PMC, 1500 PZC, 2000 NZC, 2500 ANAAL. Ik heb in luxe-clubs gewerkt die toen nog goed draaiden, zelfs daar waren dit topdagen, met veel champagne, zwembad en jacuzzi en luxesuite erbij erbij. Ik schreef dat kan niet, jawel zelfstandig of in het zwart. Leden moeten 500 euro lidgeld betalen allemaal dokters en advocaten ... . Dan zal je niet lang bestaan, als dit enkel jouw klandizie is. Sinds corona heb ik terug een normale en lang voordien zelf in bedrijfsleven gezeten ... . Dan denk ik, als jullie zo TOP zijn, moeten jullie mij geen 2 dagen na elkaar sturen, met dezelfde vragen. En dan vanwaar ben je? Ik heb geantwoord, doet niet ter zake. Leeftijd vroegen ze, stond in mijn advertentie. En als ik antwoordde op hun sms, wie ben jij? Helemaal raar, jullie sturen mij en weten niet wie ik ben! Geen coke, niet snuiven reageerde de persoon. Ik zal wellicht niet de enige zijn waar ze naar sturen om toch nog dames te kunnen vinden.

Terug
Bovenaan Onderaan