Recensie Tatiana, Fifth Avenue, Brussel 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Doremi

Stamgast
266
05/02/22
186
16
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
2,00 ster(ren)
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Koffietjegaan drinken in Fifth. Het islang geleden dat ik er nog eens gekamerd heb, te duur voor de geleverde diensten, maar wie niet waagt niet wint. Als bij wonder zag is een dame in gesprek met een aantal 'kennissen', een beetje een'girl next door', slank, heel netjes gekeed, zwart haar, en duidelijk een paar interessante boobs. Zij knippert regelmatig met haar ogen, ik denkdat zij lenzen in haar ogen heeft.
Ik had haar al eerder gezien tijdens een vorig bezoek, maar zij was ook toen vrij vlug opgeëist door haar brasiliaanse kennissen. Net toen ik mijn koffietje had leeg gedronken zag ik haar verdwijnen naar achter. Ik dacht dat ze ging kameren, maar neen, zij kwam terug en ging dan een beetje eenzaam zitten ijsberen tot iemand met haar naar boven wil lgaan. Die kans liet ik niet aan mij voorbijgaan. Ik stapte op haar af, en na de nodige 'small talk' introductie vroeg ik de prijs om te kameren.
Zij vroeg 100 Euro (+nog kamer). Dat vond ik wel ver boven mijn budget, zeker voor een eerste ontmoeting veel te risicovol, maar ik gaf het daarom nog niet op. Ik hoopte op een paar extra diensten voor die prijs. French kiss bijvoorbeeld. Met een droge wat donkere stem antwoorde zij dat dat mogelijk was. Ik vroeg haar wat zij bedoelde met 'mogelijk'. Is het'ja' of 'neen' inbegrepen voor 100 Euro? Ze knikte ja. De conversatie verliep wat stroef, maar aangezien haar fysieke verschijning mij helemaal bekoorde, nam ik haar koele houding er maar bij.
En zo belandde ik nog eens op de verdieping, in een kamer met gouden bedsprij. Veel social talk was er niet. Aan de bar zag ze er nog wel vriendelijk en goedlachts uit, in gesprek met haar vrienden, maar in de kamer vlotte het niet. Ik betaal, zij begon haar uit te kleden en ik ontdekte een paar prachtige borsten. Helaas waren zij bijgewerkt met siliconen.
En dan begon het echte werk. Ze klamte mij aan en begon met wijdopengesperde mond :oops:met een harde uitstekende spitse tong :oops:mijn gezicht en lippen te bewerken. Dat was dus haar versie van 'French kiss'. Een totale ramp. Vervolgens nam zij mij in de armen en sloeg een been om mijn achterste. Haar lichaam voelde wel heel zacht aan, maar haar ontstuimige handelingen kon ik echt niet waarderen. We belandden vervolgens op het bed, en zij waagde zich aan een zwak uitgevoerd pijpwerk, tot zij plots recht sprong, mijn condoom verwijderde en dan een nieuwe condoom rond haar vinger schoof om mij -te agressief naar mijn maatstaven- anaal tot een prostaatmassage te dwingen. Ik kon er niet van genieten en vroeg haar te stoppen. Ik probeerde vervolgens haar te neuken, maar voor 100 Euro had ik dan toch enige sensualiteit verwacht. Niet dus. Gen opwinging, ik gaf het op. Het condoom werd verwijderd, maar ik probeerde het op een andere wag. De enige manier om nog tot een hoogtepunt te komen was dus zelf met mijn hand aan de slag te gaan. En terwijl ik haar in een toch wat dwangmatige judogreep haar een aantal kleine kusjes op het gezicht kon geven, kon ik klaarkomen. Uiteraard was er dan wel wat zaad op haar lichaam gekomen, en datvond zij ook maar niets. Tijd dus om af te ronden. Eenmaal van het bed geschoven, begon zij toch ietwat vriendelijk afscheid te nemen. Tja, de 100 Euro waren binnen, en mij zal zij nooit meer zien. Ik denk wel dat zij vrij veel succes heeft in de Fifth, en dat is wat naar haar hoofd geslagen vrees ik.

Terug
Bovenaan Onderaan