Wandelaar66!
Newbie
- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen op lichaam
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Stevig
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.privehuishod.nl/tasha/
- Totale kosten (in euro)
- 80
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Afgelopen Donderdag eindelijk een bezoek gebracht aan Tasha. Na wederom een keurig ontvangst door de gastvrouw van dit leuke privéhuis werd ik door deze gezellige Antilliaanse welkom geheten in een voor mij nieuwe kamer vlak achter de ontvangstbalie; het was druk die dag. Bezoek van een half uurtje afgesproken, omdat ik Tasha nog niet kende. Heel hartelijk ontvangst door haar, schrok wel een beetje van de prijzen voor de extra's; € 70,00 voor TZN en Beffen.........heb ik dus maar laten zitten
. De date is wel heel erg leuk geweest met een Tasha die mij uitgebreid gepijpt en geneukt heeft en een en al gezelligheid bracht tijdens de 30 minuten die we hadden. Na over haar borsten te zijn klaargekomen kreeg ik als toetje nog een korte fijne massage van haar. Kortom een hele leuke date. Herhalingsgevaar; toch klein daar ik de meerprijs voor tongzoenen en beffen heel fors vond en ik deze beide onderdelen wel echt bij een GFE ervaring vindt horen maar niet voor die prijs. Op de weg naar buiten kwam ik Esmee nog tegen; Mama Mia zeg, die komt met stip op mijn wish-list