WHEM Tantra Temptations (Brussel)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Volg al een tijdje dit forum en jaren geleden dat ik nog eens gebruik heb gemaakt van massages.Dit door vaste relatie die nu ten einde is.
Zou graag eens Tantra temptations willen bezoeken en dan vooral eens de 50 shades of tantra omdat ik wel eens benieuwd ben naar de lichtere BDSM vorm.
Op de website zag ik dat een zekere Linda blijkbaar veel ervaring heeft daarin.
Iemand ervaring met haar.
Alvast bedankt.

Ik ben bij Tantra Temptations geweest deze week. Had via WhatsApp een afspraak gemaakt, ging eenvoudig.

https://www.tantra-temptations.be/girls/

Centrum Brussel. Je kunt in de zijstraat aanbellen en naar binnen in de kleine hoofd ingang. Vervolgens is er een deur met camera waar je aanbelt. De dame in kwestie doet dan open. Er zijn verschillende kamers, het is er vooral donker. In de ruimte waar ik heen ging was een aparte badkamer. De kamer zelf was prima met een bed en meerdere spiegels. Zo kon ik je lekker meegenieten.

Betaling:
Ze geven per WhatsApp aan dat per kaart kan maar contant gewenst is. Ging verder makkelijk.

Dame:
Ik had afgesproken met Zoé. Op de foto een Ebony zo lijkt het. In het echt is ze zeker een petite dame, lichter van huidskleur en ze leek Oost-Europees maar ze gaf aan uit Venezuela te zijn. Ik twijfel zwaar of de foto's kloppen, ze heeft namelijk meerdere tattoo's waar je niks van terug ziet op de foto's. Vriendelijke dame, zei verder niet veel, zeker geen gfe of dergelijke.

Maar goed, een klein straks lichaam, kleine maar mooie billen (2 tattoo's op beide), fake tieten erop (wel in balans met haar kleine lichaam).

Ze nam het menu met mij door en ze raadde btb 45 min aan €140. Ik vroeg nog naar extra's en dat was €50 voor intiem incl pmc. Pzc deed niet. Ik ging voor €140.

Ze begon met een normale massage, dit was lafjes, alles net te kort en net te slap. Daarna btb, was lekker maar weinig teasen. Daarna ging ze met m'n lul aan de gang en in verschillende posities op mij zitten. Zeker met je billen naar je toe is heerlijk. Maar haar voorkeur ging uit naar tussen je benen op je knieën en dan aftrekken, beetje lingam. Al met al een prima handmatige bewerking. Het was niet echt 45 min, alles in totaal wellicht (binnenkomst, weggaan).

Leuk voor een keertje als je in Brussel bent maar er zijn betere dames denk ik daar bij Temptations als de foto's kloppen..

Terug
Bovenaan Onderaan