Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWaarom? Waar haal je dat? Ben je langs geweest? Schrijf dan wel een recensie aub. ?die is 50+ ?
idd ik ben er 10j geleden geweest en toen was ze de 40 zeker al gepasseerdWaarom? Waar haal je dat? Ben je langs geweest? Schrijf dan wel een recensie aub. ?
Ik kom er net vandaan. Ze is 48. Mooi, voller lichaam. Heel verzorgd. Ze werk niet volgens de klok, het uur is uitgelopen met 15 minuten. Prijs die ze nu vraagt is 130€. Zeker geen cent teveel. Heel sensuele vrouw. Alles met heel veel respect, van beide kanten.zeker voor herhaling vatbaar.ik denk niet dat die 50+ is... moest het zo zijn, is het er zeker niet aan te zien. Jong en hippe mentaliteit, aangenaam in de omgang. Maar 40+ is wel een zekerheid.
Ale dan noem ik het "het handmatig orgasme"Als je voor een tantramassage gaat of gewoon voor een sensuele b2b-massage bij iemand die geen sex aanbiedt, dan spreek je niet over "de daad" tenzij er werkelijk geneukt wordt. Ik weet uit ervaring dat deze dame dat niet doet. Misschien moet je je correcter uitdrukken want je riskeert hier een hoop vragen te krijgen en mocht de dame hier meelezen dan gaat die dat wellicht ook niet erg netjes vinden vermoed ik.
Er is van deze dame al een redelijk uitgebreid topic van toen ze nog in Wezemaal ontving (Tantra Leuven).
En ik denk dat olie altijd nat is
Toen ik nog in Leuven ging, ging ze zelfs niet naakt. Is dat nu wel het geval?Vlot een afspraak gemaakt met deze dame via whatsapp.
Het is in de buurt van hasselt (aanpalende gemeente) mooi modern huis, en fijn afgelegen, wel niet echte privé parking ofzo dus gewoon voor de deur parkeren.
Eens binnen fijn verwelkomd en begeleid naar de massage ruimte. Alles mooi proper. Douche genomen en op de tafel gaan liggen.
Mooie mollige dame. Beschrijving klopt wel met de advertentie.
Lekkere natte olie massage, maar toen ze op mij kwam liggen vond ik het redelijk heftig achterkant goed behandeld, voorkant ook maar gaat dan snel over tot de daad. Mocht iets meer aandacht aan besteed worden misschien. Praat ook heel veel tijdens de massage.
Je mag haar strelen maar ik wist wel niet hoever ik mocht gaan nadat ze op een moment wel aanhaalde dat ze geen sex met me ging hebben. Ze zei dit al lachend maar ik ben daar toen niet verder op in gegaan. Maar als ze wou dan mocht ze dit zeker.
Lekker klaargekomen dat wel, maar denk geen herhalingsgevaar. 130€ betaald voor een uur. Misschien wat te prijzig voor de bewezen dienst, ik weet niet. Heb nog niet zoveel ervaring met massages alleen..
Jawel volledig naakt. Mooie dame wel als je van mollig houdt uiteraardToen ik nog in Leuven ging, ging ze zelfs niet naakt. Is dat nu wel het geval?