Recensie Tania, Rotterdam 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lament

Moderator
Forumleiding
540
06/12/21
1.016
96
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2741403-tania
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Tania bezocht ik op basis van de foto's die realistisch lijken en (tegen beter weten in) de twee positieve reviews op Kinky. Dit in combinatie met heldere communicatie en een keurig adres deed me de stap in het duister wel zetten.

De foto's kloppen inderdaad, ze is gewoon deze dame. Via de app kreeg ik te horen dat het hele pakket (kissing, pzc, shower together etc etc) inclusief was, behalve anal en de echt kinky shit. Prima dus. Wat in de reviews stond over haar Engels klopt ook: dat spreekt ze totaal niet, nog geen twee woorden. Best irritant is dat toch, al is het alleen maar om het ijs te breken. Appartement was verder keurig en anoniem, met een prima douche.

Anyway, daarna begon de grote teleurstelling. Tania is inderdaad een mooie Spaanse dame, maar het "ze doet alles om het naar je zin te maken" is klinklare onzin. Geen zoenen (1 klein mini kusje), direct op het bed gaan liggen en pijpen met direct het condoom erom. Dit deed ze op zich kundig, maar kort en gewoon shit met al dat plastic. Haar borsten zijn mooi en rond, maar (te) gevoelig vanwege de piercings, dus serieus aanraken is er niet bij. Al snel wil ze overgaan op intiem en ze spreidt haar benen. Haar negligee blijft aan en ze bedekt ongemakkelijk haar buikje (niets mis mee, maar blijkbaar voor haar wel). Vervolgens laat ze zich weliswaar neuken, maar ze houdt krampachtig haar handje erbij en om het condoom. Alsof je tegelijkertijd neukt en afgetrokken wordt, nogal vreemd.

Haar goed bij haar benen of heupen vastpakken is er ook al niet bij, ook dat is gevoelig blijkbaar. En in de diverse standjes blijft dat handje maar aanwezig, zo irritant en zonde. Haar billen zijn uitstekend en daar is het goed in vertoeven, maar niet te hard hoor, dan begint ze te zuchten. Het is een wonder dat ik het nog een half uur heb weten uit te houden op deze manier.

Na exact 30 minuten stond ik ook weer buiten, terwijl ik toch echt voor een uur had betaald. Het was gewoon klaar. Zonde van het geld en alles bij elkaar opgeteld dus ook een afrader.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan