Recensie Tana, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Heinz

Vaste klant
222
30/09/21
143
11
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9723392-tana
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Tana is nu ongeveer drie weken in Amsterdam. Haar advertentie viel me meteen al op. Veel foto's op verschillende plaatsen en nog een video erbij, geven mij vertrouwen bij een advertentie. Bovendien voldoet deze dame helemaal aan mijn persoonlijke voorkeur: donker, slank, lekker kontje en anaal en tongzoenen zitten in haar servicepakket. Vandaag heb ik haar bezocht, gisterenavond eerst even geappt met de vraag vanaf hoe laat ik terecht kon en wat het uurtje met anaal me zou gaan kosten. Voor de tijd was ze tamelijk flexibel en haar tarief voor mijn uurtje anal enjoyment ging mij 300 euro lichter maken.

Op dat moment twijfelde ik toch nog wel. Ik ben er net gewend aan geraakt dat ik voor minder dan 250 niet meer hoef te zoeken, wordt het al weer 300!! De inflatie doet wel een zware aanslag op het budget voor mijn hobby. Ik wilde eigenlijk verder zoeken, maar vanochtend dacht ik: what the hell, go for it! Als ik gisteren al had geweten wat ik nu weet, had ik geen seconde getwijfeld. De date met Tana vanmiddag was een perfectie 10+!

Tana is exact als op de foto's. Die zijn allemaal actueel, what you see is what you get. Een knappe mulata met duidelijke sporen van Indiaanse voorouders in haar gezicht. Haar lichaam in prachtig slank, geen spoortje cellulitis, mooie gladde huid en geen enkele hulp van de plastisch chirurg. Helemaal naturel, haar leeftijd is 24, over drie maanden wordt ze 25 vertelde ze. Ze is een super lief meisje, heel vriendelijk en attent, voortdurend gericht om het haar bedpartner naar de zin te maken. Haar Engels is heel erg beperkt. Ze boekt de afspraak wel zelf met behulp van een vertaalapp, maar een gesprek voeren in het Engels lukt niet erg. Ik had speciaal voor vandaag even een talking translator op mijn telefoon geinstalleerd en daar konden we prima mee communiceren.

De sex was precies zoals ik het graag heb. Volop tongzoenen, ik heb haar veelvuldig gerimd (heerlijke anus), gebeft en één keer anaal en één keer vaginaal geneukt. Alles super lekker, ze is lekker actief. Sex is relatief, iedereen heeft zijn persoonlijke lusten. Voor mij was Tana - ik herhaal het nog maar eens - een 10+. Ze is geen klokkijker. Ik had betaald voor 60 minuten, maar ze liet me iets langer blijven. Dat hangt uiteraard altijd af van de volgende afspraak en de mood van het moment.

Ze blijft tot half maart in Nederland. Van harte aanbevolen!

Ik heb haar vanochtend bezocht, aangetrokken door haar uitstraling op de foto's en de positieve recensies. Dit bleek een van mijn betere, zo niet beste ervaringen te zijn. Deze zou ik eigenlijk voor mezelf willen houden.

De afspraak maken was eenvoudig en de communicatie verliep soepel. De locatie is een kleine studio in een aparthotel in een woonwijk, waar je anoniem en redelijk discreet naar binnen kunt. Binnen was alles schoon en opgeruimd, niks te klagen.

In het echt ziet ze er minstens zo goed uit, zo niet beter, dan op de foto's en ze heeft een aangename, ontspannen persoonlijkheid. Voor de gelegenheid droeg ze een mooi rood lingeriesetje en ze zag er fris en goed verzorgd uit. Haar huid voelde heerlijk zacht aan.

De ervaring was een echte GFE, zonder gehaast of op de klok te kijken. Ze neemt de tijd en lijkt er zelf ook van te genieten.

Terug
Bovenaan Onderaan