WHEM Tamara, Oegstgeest

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hi Ed,

Is ze goed te bereiken op het ontvangstadres parkeren etc....
En zag dat de laatste update 15 dagen geleden is, ontvangt ze vaak of is het wat lastiger.

Mvg E.

Adverteerde tot een paar weken geleden zonder foto, maar nu iig 1 met een paar aardige benen.
Wie is er geweest?
Ik heb een paar pogingen gedaan
Als ik een afspraak maak meld ik altijd mijn leeftijd, gewoon omdat er vrouwen zijn die niet blij zijn als er een overrijpe kerel voor de deur staat en ik begrijp dat wel al is het niet professioneel .
Deze vrouw heeft tot 3 keer toe mijn app niet beantwoord dus ik denk dat ze allergisch voor ouwe kerels is

Er gaat niets boven anaal, vooral bij krappe kontjes
Je kent dat gevoel wel als jouw ingevette eikel door dat kringspiertje glijdt zodat je tot jouw ballen kan doorstoten :)
Ik heb haar nu al 4 keer geappt en een keer een poging gedaan om te bellen maar haar telefoon stond uit
Hoe bereik je die vrouw ?

Nou we zijn benieuwd naar jou ervaring!

Leuk om de beperkte reacties hier te zien en geen ervaren/senior reacties. Kan iemand een recensie plaatsen? Ik probeer haar voor volgende week te boeken, maar het is een beetje ver voor mij, dus ik wil het zeker weten voordat ik eropuit ga. PM voor details indien nodig.
Vanmiddag was ik bij haar en ik had hoge verwachtingen door wat ik hier las .
Maar die kwamen niet helemaal uit

Ik ben er een tijdje geleden geweest en kan niet anders zeggen dat het een heerlijke date was.
Dame is type milf/buurvrouw.
Is een goed gesprek mee te voeren, ze is ook heel open.
Qua seks doet ze lekker mee, zoent ook fijn!. Pijpen is ook helemaal prima. Had graag het gezichtje vol gekliederd maar had t kruit al achterlangs verschoten :)).
Douchen voor en achteraf is allemaal prima in orde.
Bij mij reageerde ze vrijwel meteen maaaaarrrrr een aantal weken daarna nog 's geappt en toen kreeg ik geen reactie. Kan natuurlijk zijn dat het gevoel niet wederzijds was natuurlijk. Oh well, you can't win m all.

Ga t binnenkort nog 's proberen

Ik ben deze week buj Tamara geweest en voor mij was het een van de fijnste ervaringen uit mijn wandelcarriere..
Ik kon haar huisje heel makkelijk vinden, al moest ik wel een paar minuten wachten op het huisnummer. Na aankomst even op de bank een glaasje te drinken gekregen en voorzichtig mijn arm om haar heen gelegd. Heel huiselijk allemaal, net alsof ik een vriendinnetje zat te versieren.
Naar boven gegaan en elkaar rustig uitgekleed (ook een favoriete bezigheid van me) en samen onder de douche. Geen haastwerk, lekker ingezeept en alle tijd genomen om haar een beetje te verkennen.
Op bed lekker geknuffeld en van elkaar genoten.

Ik vind Tamara gewoon een mooie, gezellige meid en wat ik fijn vond was dat ze geen tatoeages heeft en dat haar huid heerlijk glad en zacht is. Geen rookster als je het mij vraagt.

Bij het weggaan nog even gevraagd of ik nog eens terug mocht komen en daar had ze geen bezwaar tegen😇

Dankjewel voor een fijne date, en tot gauw hoop ik.

Tja, volgens mij mag je maar één account
Dat klopt, en sinds het bestaan van GR heb ik zes accounts gehad en weer verwijderd.
Ook die laatste heb ik verwijderd een half jaar geleden
Dat duurt twee dagen maar is blijkbaar nooit doorgevoerd
En dan ,verwijderd een halve zool mijn huidige account om daar een voor mij niet meer bestaand account voor terug te zetten|

Gisteren weer twee uur bij Tamara geweest
Wat is het toch een lekker wijfie, ze kijkt niet op de klok wat haar gisteren toch wel in de problemen bracht
Ik ben deze week buj Tamara geweest en voor mij was het een van de fijnste ervaringen uit mijn wandelcarriere..
Ik kon haar huisje heel makkelijk vinden, al moest ik wel een paar minuten wachten op het huisnummer. Na aankomst even op de bank een glaasje te drinken gekregen en voorzichtig mijn arm om haar heen gelegd. Heel huiselijk allemaal, net alsof ik een vriendinnetje zat te versieren.
Naar boven gegaan en elkaar rustig uitgekleed (ook een favoriete bezigheid van me) en samen onder de douche. Geen haastwerk, lekker ingezeept en alle tijd genomen om haar een beetje te verkennen.
Op bed lekker geknuffeld en van elkaar genoten.

Ik heb een paar pogingen gedaan
Als ik een afspraak maak meld ik altijd mijn leeftijd, gewoon omdat er vrouwen zijn die niet blij zijn als er een overrijpe kerel voor de deur staat en ik begrijp dat wel al is het niet professioneel .
Deze vrouw heeft tot 3 keer toe mijn app niet beantwoord dus ik denk dat ze allergisch voor ouwe kerels is
Herstel. ik ben nu al drie keer bij Tamara geweest .gisteren zelfs twee uur lang, een heerlijke vrouw bij wie veel mogelijk is, ook een nachtje blijven hoort bij haar mogelijkheden en daar denk ik serieus over
Zij heeft absoluut geen moeite met ouwe kerels

Dankjewel voor een fijne date, en tot gauw hoop ik.

Laatst bewerkt:
Weet iemand of Tamara uit Oegstgeest nog actief is of is ze gestopt. Haar advertentie op SJ is al maanden niet geupdate en op Whatsapp reageert ze niet en heeft bovendien maar 1 ✔️
Wie oh wie kan mij uit de droom halen

Weet iemand of Tamara nog werkzaam is in de business of zal ze toch gestopt zijn? Advertentie is er niet meer en Whats app berichten zie je 1 V. Wie oh wie heeft heeft info

Weet iemand of Tamara nog werkzaam is in de business of zal ze toch gestopt zijn? Advertentie is er niet meer en Whats app berichten zie je 1 V. Wie oh wie heeft heeft info
Ik kwam met enige regelmaat bij Tamara omdat zij een van de weinige dames is die mijn soms wat extreme ideetjes ook wel ziet zitten
Gewoon een lekkere slanke vrouw zonder taboes
De laatste keer dat ik haar appte vertelde zij dat ze was gestopt door ziekte
Op de vraag wat zij mankeerde kreeg ik geen antwoord meer
Ik hoop dat zij terug komt want zij was een favoriete

Na wat problemen met haar thuisontvangst gehad te hebben is ]Tamara een poos van de radar verdwenen geweest.
Nu , sinds kort is zij weer begonnen en huurt een kamer in een bekende seksclub
Ook is Tamara geen Tamara meer en heeft een andere naam
Zij heeft mij dringend verzocht om verder geen bijzonderheden prijs te geven in openbaar
Zij is dus weer te bezoeken , ietsje prijziger nu maar ze is nog even lekker als vroeger

Maar hoe kunnen wij haar vinden?
Haar oude SJ-link doet het niet meer en als wij haar nieuwe naam niet kennen en niet weten waar zij nu ontvangt, dan hebben wij niets aan de informatie. Dus kennelijk wil zij anoniem blijven.

Nieuwsgierig als ik ben heb ik alle sites in de omgeving van Oegstgeest bekeken, maar geen foto's die ik direct aan Tamara kon linken.
En Leiden lijkt me niet zo waarschijnlijk. DVP's houden meestal wat afstand tussen werkadres (club, waar iedereen, ook bekenden, kunnen binnenlopen) en thuisadres

Terug
Bovenaan Onderaan