Adverteerde tot een paar weken geleden zonder foto, maar nu iig 1 met een paar aardige benen.
Wie is er geweest?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAnaal is ze lekker strak
Ik heb een paar pogingen gedaan
Adverteerde tot een paar weken geleden zonder foto, maar nu iig 1 met een paar aardige benen.
Wie is er geweest?
Oké dan bel ik haar wel weer eens bij gelegenheidNou ik kan je melden dat zij sowieso niet apperig is dus wellicht valt het mee
Oke, vandaag had ik contact en als het goed is morgen een afspraak als ze haar adres nog geeftIk stuur een appje, en meestal reageert ze snel. Maar laatste keer is een maand geleden.
Afspraak is door haar even uitgesteldNou we zijn benieuwd naar jou ervaring!
Nou, vanmiddag heb ik haar bezochtNou ik kan je melden dat zij sowieso niet apperig is dus wellicht valt het mee
Nou we zijn benieuwd naar jou ervaring!
Vanmiddag was ik bij haar en ik had hoge verwachtingen door wat ik hier las .Leuk om de beperkte reacties hier te zien en geen ervaren/senior reacties. Kan iemand een recensie plaatsen? Ik probeer haar voor volgende week te boeken, maar het is een beetje ver voor mij, dus ik wil het zeker weten voordat ik eropuit ga. PM voor details indien nodig.
Ik maak zelf uit wat ik openbaar deelDaar is dit forum toch niet voor?
Maar goed, ik ben wel benieuwd, dus laat maar weten hoe het was.
Dat klopt, en sinds het bestaan van GR heb ik zes accounts gehad en weer verwijderd.Tja, volgens mij mag je maar één account
Ik ben deze week buj Tamara geweest en voor mij was het een van de fijnste ervaringen uit mijn wandelcarriere..
Ik kon haar huisje heel makkelijk vinden, al moest ik wel een paar minuten wachten op het huisnummer. Na aankomst even op de bank een glaasje te drinken gekregen en voorzichtig mijn arm om haar heen gelegd. Heel huiselijk allemaal, net alsof ik een vriendinnetje zat te versieren.
Naar boven gegaan en elkaar rustig uitgekleed (ook een favoriete bezigheid van me) en samen onder de douche. Geen haastwerk, lekker ingezeept en alle tijd genomen om haar een beetje te verkennen.
Op bed lekker geknuffeld en van elkaar genoten.
Herstel. ik ben nu al drie keer bij Tamara geweest .gisteren zelfs twee uur lang, een heerlijke vrouw bij wie veel mogelijk is, ook een nachtje blijven hoort bij haar mogelijkheden en daar denk ik serieus overIk heb een paar pogingen gedaan
Als ik een afspraak maak meld ik altijd mijn leeftijd, gewoon omdat er vrouwen zijn die niet blij zijn als er een overrijpe kerel voor de deur staat en ik begrijp dat wel al is het niet professioneel .
Deze vrouw heeft tot 3 keer toe mijn app niet beantwoord dus ik denk dat ze allergisch voor ouwe kerels is
Zij heeft absoluut geen moeite met ouwe kerels
Dankjewel voor een fijne date, en tot gauw hoop ik.
We hebben voor het gemak je account Lofass samengevoegd met Porky.En dan ,verwijderd een halve zool mijn huidige account om daar een voor mij niet meer bestaand account voor terug te zetten|
Ik kwam met enige regelmaat bij Tamara omdat zij een van de weinige dames is die mijn soms wat extreme ideetjes ook wel ziet zittenWeet iemand of Tamara nog werkzaam is in de business of zal ze toch gestopt zijn? Advertentie is er niet meer en Whats app berichten zie je 1 V. Wie oh wie heeft heeft info
Na wat problemen met haar thuisontvangst gehad te hebben is ]Tamara een poos van de radar verdwenen geweest.Weet iemand of Tamara nog werkzaam is in de business of zal ze toch gestopt zijn? Advertentie is er niet meer en Whats app berichten zie je 1 V. Wie oh wie heeft heeft info
Of LeidenIs het misschien in Alphen aan de Rijn?
Gouda Privé misschienNieuwsgierig als ik ben heb ik alle sites in de omgeving van Oegstgeest bekeken, maar geen foto's die ik direct aan Tamara kon linken.
En Leiden lijkt me niet zo waarschijnlijk. DVP's houden meestal wat afstand tussen werkadres (club, waar iedereen, ook bekenden, kunnen binnenlopen) en thuisadres