Adverteerde tot een paar weken geleden zonder foto, maar nu iig 1 met een paar aardige benen.
Wie is er geweest?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAnaal is ze lekker strak
Dank voor je reactie. Is het knappe dame? Hoewel dat natuurlijk een kwestie van smaak is.ja, kan je zo naar toe, iets verlegen in het begin, eenmaal los kan en mag er veel en alles voor de genoemde prijs... Deepthroat kan en gaat wel maar ze houdt dat niet lang vol...
Anaal is ze lekker strak
ja, kan je zo naar toe, iets verlegen in het begin, eenmaal los kan en mag er veel en alles voor de genoemde prijs... Deepthroat kan en gaat wel maar ze houdt dat niet lang.
@Edisergeweest kan je ons geen plezier doen met een mooie recensie? Beetje meer informatie voor de potentiële bezoekers.Hi Ed,
Is ze goed te bereiken op het ontvangstadres parkeren etc....
En zag dat de laatste update 15 dagen geleden is, ontvangt ze vaak of is het wat lastiger.
Mvg E.
Ik heb een paar pogingen gedaan
Adverteerde tot een paar weken geleden zonder foto, maar nu iig 1 met een paar aardige benen.
Wie is er geweest?
Nou ik kan je melden dat zij sowieso niet apperig is dus wellicht valt het meeIk heb een paar pogingen gedaan
Als ik een afspraak maak meld ik altijd mijn leeftijd, gewoon omdat er vrouwen zijn die niet blij zijn als er een overrijpe kerel voor de deur staat en ik begrijp dat wel al is het niet professioneel .
Deze vrouw heeft tot 3 keer toe mijn app niet beantwoord dus ik denk dat ze allergisch voor ouwe kerels is
Oké dan bel ik haar wel weer eens bij gelegenheidNou ik kan je melden dat zij sowieso niet apperig is dus wellicht valt het mee
Oke, vandaag had ik contact en als het goed is morgen een afspraak als ze haar adres nog geeftIk stuur een appje, en meestal reageert ze snel. Maar laatste keer is een maand geleden.
Oke, vandaag had ik contact en als het goed is morgen een afspraak als ze haar adres nog geeft
Ze zei wel dat ze niet in Oegstgeest ontvangt maar in Rijnsburg
Afspraak is door haar even uitgesteldNou we zijn benieuwd naar jou ervaring!
Nou, vanmiddag heb ik haar bezochtNou ik kan je melden dat zij sowieso niet apperig is dus wellicht valt het mee
Nou we zijn benieuwd naar jou ervaring!
Vanmiddag was ik bij haar en ik had hoge verwachtingen door wat ik hier las .Leuk om de beperkte reacties hier te zien en geen ervaren/senior reacties. Kan iemand een recensie plaatsen? Ik probeer haar voor volgende week te boeken, maar het is een beetje ver voor mij, dus ik wil het zeker weten voordat ik eropuit ga. PM voor details indien nodig.
Deze middag Tamara bezocht
ervaring geef ik wel privé
Ik ben benieuwd naar je ervaringen LofassAfspraak is door haar even uitgesteld
Nou, vanmiddag heb ik haar bezocht
Deze middag Tamara bezocht
ervaring geef ik wel privé
Ik maak zelf uit wat ik openbaar deelDaar is dit forum toch niet voor?
Maar goed, ik ben wel benieuwd, dus laat maar weten hoe het was.