Reageer op onderwerp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ik ben ook bij deze dame geweest. Het kan inderdaad kloppen dat ze uit Zuid-Limburg komt want ze was ruim een kwartier te laat voor onze afspraak en zei dat dit kwam omdat ze meer dan een uur in de file had gestaan (wat ik zelf onderweg ook had gezien op de navigatie). Gelukkig was dit voor mij geen probleem en heb ik ruim 20 minuten op haar gewacht. Ik had wel zin in een body-to-body massage van haar, dus ben daar voor gegaan en heb er geen spijt van gehad.

Nadat we beiden onszelf hadden opgefrist onder de douche (apart van elkaar jammer genoeg) ging ze aan de slag.  Ik kreeg direct een sloot olie over me heen gegoten en het duurde niet lang voordat ze haar volle borsten begon te gebruiken om mijn rug en billen mee te masseren en later ook het deel van haar lichaam tussen haar benen. Dit alles deed ze behoorlijk goed moet ik zeggen, ook al had net iets meer afwisseling nog prettiger geweest.

Na het omdraaien ging ze met haar rug naar mij toe zitten, waarbij ik goed zicht had op haar volle kont en ook de rest van haar lichaam binnen handbereik was. Ik liet deze kans niet aan mij voorbij gaan om haar ook te masseren, waarvan ze aangaf te genieten. Vervolgens zette ze ook haar borsten in om de spanning in mijn pielemans langzaam op te bouwen. Dit wisselde ze af met wat trekken, wat dan weer te ruw was naar mijn smaak. Desondanks had haar aanpak die toch wel veel weg had van echte lingam massage, de juiste uitwerking en kwam ik schokkend klaar, waardoor ik met een tevreden gevoel huiswaarts keerde.

Terug
Bovenaan Onderaan