Taalbarriere

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Nick67

Vaste klant
162
30/03/23
92
Hi geilaards (zo mag ik jullie toch wel noemen... ik ben er zelf ook één)

Een vraag;
ik kijk bij het uitzoeken van een DVP eigenlijk alleen bij dames die Nederlands spreken, ik ben bang dat er een stukje van de seksuele ervaring ontbreekt bij seks met een dame die alleen Engels (gaat me redelijk af maar toch) spreekt of zelfs een taal die ik helemaal niet machtig ben. Ik merk dat de keuze daardoor een heel stuk beperkter is.

Wat is jullie ervaring daarmee of maakt jullie de taal helemaal niets uit? Het lijkt me alleen al moeilijk om vooraf af te spreken wat in de prijs included is en wat niet, laat staan wat je tijdens de seks fijn vindt.

Groet Nick

P.s. Ik vind het een beetje kostbaar en gênant om er ook nog eens een tolk bij te laten zitten ;-)
 
Tijdens de seks heb ik weinig behoefte aan een babbeltje, het is wel fijn ervoor en erna om redelijk gesprek te kunnen voeren en mijn wensen kenbaar te maken, dat mag wat mij betreft ook in het Engels of Duits zijn.

Van de meeste dames die ik tegen kom hier in Noord Europa is het Engels of Duits echt wel prima op niveau. Lastiger is het in b.v. Spanje aangezien ik geen Spaans spreek, maar dan pak ik gewoon even de google translate er bij.

Uiteindelijk altijd nog liever een leuke dame die haar best doet en we met handen en voeten moeten communiceren, dan een Nederlands sprekende dame die er als een zeester bij ligt en zwijgzaam de tijd vol maakt.
 
Mijn ervaring is dat taal niks zegt over de service. Via de app maak ik altijd vooraf duidelijke afspraken over de prijs en service desnoods met behulp van Google Translate. Ken een paar dvp's waar ik bijna tot geen enkel verbaal woord mee kan spreken maar wel de meest geile dates heb. Soms is er zelfs meer mogelijk als je niet met elkaar kunt communiceren; uiteraard met haar toestemming. Het wordt alleen een beetje lastig om diepere inhoudelijke gesprekken te gaan voeren maar daar kom ik niet voor. Een normaal relaxed nagesprekje kunnen voeren is daarentegen wel prettiger.
 
Ik ging in de Gentse raambuurt eerst bij enkele min of meer willekeurige dames, ze spraken gewoonlijk Engels, soms ook Frans. In oktober ging ik voor het eerst bij Bonnie binnen, die Nederlands beheerst. Als ik in de laatste vijf maanden in Gent ga, is het meestal bij deze, omdat ze goed Nederlands kan, omdat ze vriendelijk tegen mij is, én omdat ze bijna elke keer aanwezig is. Doordat we elkaar goed verstaan én doordat ik al zes keer geweest ben, weten we beter wat we van elkaar kunnen verwachten. Ik heb met haar ook al redelijk wat gepraat over mijn leven in het algemeen, heb er dus een beetje een band mee opgebouwd.

Met een dame die enkel Engels beheerst, zou dat nooit zo gemakkelijk gaan.
 
Taal heeft niks te maken met de geleverde service.
Doch ik wil het " buurmeisje" gevoel graag hebben, bij een dame, en daar hoort uitsluitend een Nederlands sprekende dame bij.
Advertentie in het Engels skip ik derhalve al meteen.
 
In mijn ervaring is taal ook niet echt zo belangrijk hoor... Het is voor mij alvast geen breekpunt. En de 'do's and dont's kan je makkelijk met een vertaalapp.

Wat wél belangrijk zijn: passie en inzet! Dan nemen lusten & driften het snel over... en die taal is universeel! Haha!
 
Dat klopt wel, maar als je aan de dont's toekomt daalt het taalniveau meestal ernstig tot nihil.
En dan ben je snel uitgepraat, want de ads worden niet door de dames zelf opgesteld en willen ze dan ook niet eens zien om te kijken wat je bedoelt.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het liefst iemand die toch nog tenminste wat engels kan. Het is gewoon gemakkelijker om bepaalde zaken duidelijk te maken. 1x afgesproken met een latina die geen woord engels kon… nooit meer!
 
Idd., een beetje Engels is wel zo handig voor tijdens de seks.
Daarvoor en daarna kan je wel met bv. Google translate de nodige communicatie voeren. Uiteraard wel wat omslachtiger dan als je allebei NL praat, maar het lukt wel. Wel komt daar dan ook de factor (betaalde) tijd kijken. Dus het ligt daaraan hoe belangrijk je het gesprek vindt en wat het jou waard is (bv. investeren in de 'relatie', wat zich later in de qualiteit van de service kan uitbetalen).
 
Een dame die goed Nederlands of Engels spreekt kan zeker een meerwaarde hebben. Een gezellig gesprek, voor/tijdens/na de seks kan de ervaring positief beïnvloeden.

Maar mijn ervaring is dat het zeker geen must is. In mijn wandel carrière heb ik meer dan eens een hele fijne klik gehad met dames waarmee ik amper een woord kon wisselen.

Ook op dit moment zit bij één van mijn favoriete dames een dame waar ik amper een gesprek mee kan voeren. En toch voelt het vertrouwd en is er een hele fijne klik.

Soms met afspreken via de app zie ik vertalingen voorbij komen waar ik hartelijk om kan lachen.

Mijn conclusie is dan ook, het kan zeker een plus zijn als ze goed NL of EN spreken, maar het hoeft geen deal breaker te zijn als dit niet het geval is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan