Recensie Sylvia, Kruishoutem 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

prostaatlover

Wandelaar
32
15/01/22
9
2
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/voor-een-heerlijke-tijd-samen-om-nooit-te-vergeten.html
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Het huis waar ze ontvangt is heel mooi in het groen gelegen, heel discreet.
Sylvia is zeker ouder dan 51 jaar dat ze zegt te zijn. Haar poep zakt volledig in. Denk eerder 60 plus leeftijd.
Wel verzorgde vriendelijke dame.
Eerst een babbeltje in een ontvangst ruimte beneden, heb geen drankje aangeboden gekregen, staat nochtans in de advertentie. Sylvia praat heel graag en is heel joviaal. Dan naar boven voor een massage op bed. Ze houdt een corset aan. Haar borsten zijn wel vrij en ze houdt de hele tijd haar string aan. Massage is enkel strelingen met haar handen, geen btb. Ook niet veel teasing. Na 10 min vroeg ze of ik mij wou omdraaien. Een korte pijpbeurt gekregen. Daarna heeft ze naast mij komen liggen en mij al tongzoenend klaar getrokken. Daarna nog naar mijn gevoel lang gebabbeld, kleren aan en afscheid genomen. Ze maakte zeker geen aanstalten voor een tweede ronde. Toen ik in mijn auto stapte zag ik dat ik maar 50 min binnen was geweest. Als je weet dat de babbel ervoor en erna erbij in de tijd zat is er misschien een 25 minuten erotiek geweest maximum. Tongzoenen was nog het beste. Ik ga zeker niet meer terug.

Ik heb ongeveer 20 jaar geleden eens een vrij lange telefoon gedaan met deze Sylvia en die was toen al in de 40, ik denk dat ze kort bij de 70 zit wat leeftijd betreft, als het er niet over is. De meeste van de foto's waar ze mee adverteert zijn ook van die tijd. Het verwondert mij dan ook niet dat ze liefst (deels) in de kleren blijft.
Op hookers waren er wel recensies over haar.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan