Recensie Sylvia (Hon), Den Haag, Hunsestraat Rose Passage K8 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bazuiner

Newbie
Forumpionier
7
03/07/21
4
2
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Het verbaast me dat ze nog geen eigen topic had, dus bij deze.

Zoals vermeld in Nicky's topic, had ik Sylvia al een tijdje op het oog, ondanks dat ik haar meerdere malen voorbij was gelopen.
Deels komt dit door het ontbreken van recensies, deels doordat ik op die dagen andere dames voorrang gaf.
Vandaag weer naar de Geleen gereden in de hoop dat ze aanwezig/beschikbaar was, maar eerst nog even het verplichte rondje gelopen, waarbij ik wel een aantal leuke dames zag die eventueel als backup konden dienen.
Daarna op naar de Roze Passage. Doordat ze op de hoek zit en in principe dus de eerste dame is die je zou moeten zien, kan je al vrij snel zien of ze aanwezig is of niet.
En dat was ze, dus snel naar binnen gestapt!

Bij binnenkomst stelt ze zich netjes voor, en vindt het leuk om een praatje met je te maken. Dat doet ze voornamelijk in het Engels, met wat Nederlandse en zelfs Duitse woordjes tussendoor. Als ik iets in het Nederlands zei, begreep ze dat prima.
Ook toont ze trots haar afgetrainde lichaam, en geheel terecht. Want ondanks dat deze dame al 45 is, zoals ze mededeelde, heeft ze echt nog een prachtig fit figuurtje, waar ze overduidelijk zorg aan besteedt.
Ze gaat daarna graag ondeugend op onderzoek uit, en vindt het totaal niet erg als je hetzelfde doet; gewillig laat ze zich overal betasten, of dat nou met je hand of met je mond is.
En ook al vindt ze het heerlijk om staand gebeft te worden, besloten we dat het bed toch iets meer comfort te bieden had.
Daar mocht ik haar verder beffen, maar vond ze het wel zo eerlijk om mij ook te pijpen (mc), wat ze voortreffelijk deed.
Het gegeven dat je elke keer haar natuurlijke borsten, een goede B cup, op je buik voelde tijdens het pijpen maakte het nóg lekkerder.
Het moest niet té lekker worden, want ik wilde het intieme gedeelte met haar niet overslaan.
Ze ging op haar rug liggen, zodat ik mijn pik (mc) naar binnen kon schuiven.
Ze voelde al meteen een stuk strakker aan dan haar vriendin Nicky, wat ik persoonlijk prettiger vind.
Tijdens de seks kreunt ze geil mee, en geeft ze kleine kusjes op de mond, van tongzoenen is geen sprake.
Ook is ze niet vies van wat dirty talk, wat bij mij altijd wel meehelpt om sneller klaar te komen.
Na de seks vindt ze het fijn om nog even te knuffelen en te babbelen, maar maakt ze wel kenbaar dat de tijd er bijna op zit (wat dan toch al niet meer erg is).

Conclusie: blij dat ik haar eindelijk heb kunnen bezoeken, ze is het mijns inziens zeker waard. Voor mijn gevoel is ze voor veel in en laat ze veel toe voor het instaptarief.
Eventuele extra's heb ik eigenlijk niet met haar besproken. Wellicht voor een volgende keer, want herhalingsgevaar is groot!
Het enige puntje van kritiek: ze gebruikte wel een nogal intens parfummetje, wat niet helemaal mijn ding was.

PS: ze vertelde dat ze rond 27 januari voor een paar weken terug naar Hongarije gaat, dus ik gok dat Nicky tegen die tijd ook wel zal gaan.
Wellicht handige info voor degenen die één van hun (of beiden) nog willen bezoeken voor die tijd.

Terug
Bovenaan Onderaan