Recensie Sweety, yu&mi, Eindhoven 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mr White

Newbie
3
10/02/25
1
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://yumi.nl/profiel?dame=sweety
Totale kosten (in euro)
140 voor 1 uur Tao massage + 80 voor de extra’s pmc en intiem.
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Sweety is een knappe Thaise dame. Superslank, klein en sexy. Het is al genieten als ze voor me loopt door de lange gang op haar hoge hakjes en strak mini jurkje.

Op de kamer eerst even gedoucht, helaas niet samen. Liggend op mijn buik geeft ze heel relaxed een heerlijke btob massage. Opbouwend, eerst met haar billen, haar borsten en dan glijdt ze met haar hele lichaam over me heen. Heel erotisch. Ik voel haar geschoren poes over mijn billen glijden. Ze masseert mijn ballen en haar hand glijdt naar mijn penis. Geil hijgt ze in mijn oor en sabbelt aan mij oorlel. Ze weet me goed geil te maken.

Als ik op mijn rug mag draaien gaat het feestje lekker door. Ze komt op me zitten en giet de warme olie over haar fijne borsten. Sensueel smeert ze haar lichaam in. Daarbij kijkt ze me ondeugend aan om te zien of ik ook goed toekijk. Heerlijk glijdt ze met haar hele lichaam over me heen. Weer zachtjes hijgend in mijn oor. Ik kan alle delen van haar lichaam bewonderen. Tussendoor teast ze regelmatig mijn penis. Respectvol aanraken mag ik vrijwel haar hele lichaam.
Dan komt ze op me zitten, benen wijd en kijkt me weer ondeugend aan. Zo draait ze haar poes en billen geil over mijn bovenlijf, komt steeds dichterbij tot ze recht voor mijn neus zit. Wow!

Ik heb nog voor extra's gevraagd - en gekregen. Maar ook zonder extra's liet haar massage niks te wensen over. Een erotische massage zoals die moet zijn!

Eerlijkheidshalve moet ik vermelden dat ik haar daarna nog een keer heb bezocht maar dat was een mindere ervaring, nog steeds goed maar veel op de automatische piloot . Maar hé, we hebben allemaal wel eens een slechte dag. Daarom heb ik deze beoordeling ingevuld op grond van mijn eerste bezoek aan deze sensuele geile Thaise dame en dat was ronduit fantastisch!

Terug
Bovenaan Onderaan