Recensie Sveta, Antwerpen 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mrWottReiler

Newbie
2
10/10/23
0
1
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/new-in-belgiummy-name-is-sveta.html
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Betaald voor een uur, na een kwartier al terug buiten ... Bespaar jezelf de moeite.

Het is wel de dame van de foto's, maar daar eindigt de fun.

Ze is net geopereerd waardoor haar bovenstuk al niet uit werd gedaan, aankomen mag ook al zeker niet. Even pijpen tot op oorlogssterkte en dan moet je zo snel mogelijk klaarkomen. Na klaarkomen gaan de andere kleren ook snel weer terug aan. "Why are all Belgian men so big, you're too big, if you want come second time I can masturbate", daar heb ik dan vriendelijk voor gepast. Ander en beter...
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/sveta-5
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Stond al op mijn lijstje sinds haar vorige bezoek 2j. geleden. Toen helaas niet gehaald, dus deze keer er toch maar op gewaagd.

Gelukkig voordien de collega zijn review gelezen en maar voor een "halfuurtje" gegaan (in realiteit was ik binnen en buiten binnen 10 minuten), zonder extra's, want had exact dezelfde ervaring.
Is het meisje van de foto's, dus jong en tamelijk slank, maar daarmee is inderdaad alles gezegd.
Komt via WA heel lief over, maar eens aangekomen kan een goedendag er niet eens af. Liep dan nog enkele keren heen en weer, en kwam nogal zenuwachtig over.

Eens eraan begonnen mag je vergeten om haar zelf uit te kleden, laat staan ergens aankomen. Jij aan ene kant vh bed en zij aan de andere kant. Uitkleden en op bed gaan liggen.
Haar top doet ze niet af wegens nieuwe borsten. Helaas niet mogen zien, laat staan ook maar ergens in de buurt eraan komen.
Pmc voelde ik niets van en beffen gaat, maar mag niet te lang duren.
Seks zelf moet vlug gaan en enkel 'klassieke' standjes mogelijk.

Dan had ze het lef om kwaad te worden omdat ik zei dat we genoeg tijden hadden, dus laten we het rustig doen. Nee. Vlug binnen en buiten.
Ze zit daar niet alleen. Maar vond heel vreemd dat je je kleren op een specifieke plaats moet achterlaten. En bij weggaan zag ik dat de deur aan de overkant van de gang op een kiertje stond...

Gelukkig kunnen vertrekken zonder problemen maar NOOIT MEER!!!

Hou van jong en mooi, maar kwaliteit gaat toch boven alles.
 
Laatst bewerkt:
ontvangt ze in de winkelhaakstraat :unsure:
Nee, de hoofdstraat om de hoek.
Al zou ik er echt niet meer tijd in steken als ik jou was. Alles wat uit haar mond komt zijn leugens.
Zei tegen mij dat gisteren haar laatste dag was (maar werd op haar laatste dag naar een ander adres op de zelfde straat verhuist?). En zie dat ze nu nog altijd actief is...
Bespaar jezelf het geld en de moeite. Er zijn zo veel andere knappe vrouwen, en vooral vrouwen die wel gewillig zijn.
 
Nee, de hoofdstraat om de hoek.
Al zou ik er echt niet meer tijd in steken als ik jou was. Alles wat uit haar mond komt zijn leugens.
Zei tegen mij dat gisteren haar laatste dag was (maar werd op haar laatste dag naar een ander adres op de zelfde straat verhuist?). En zie dat ze nu nog altijd actief is...
Bespaar jezelf het geld en de moeite. Er zijn zo veel andere knappe vrouwen, en vooral vrouwen die wel gewillig zijn.
Vermoedelijk carnotstraat. Altijd miserie
 
De straat heeft een slechte reputatie, maar persoonlijk heb ik er ook al vele leuke dates gehad.

Feit is dat het voor deze dames nog altijd een job is. Een vrij aparte job en helaas ook soms eentje die zie niet graag/willen doen (of er sprake is van gedwongen is een topic voor een andere keer).
Dus natuurlijk zullen er altijd tussen zitten die constant en bij iedereen slechte service geeft. Gaat dan meestal ook over heel jonge en aantrekkelijke meisjes. Dus slechte service of niet, er zullen altijd mannen zijn die blijven gaan.

Enige wat wij kunnen doen is onze ervaringen blijven delen met elkaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan