Recensie Sussi (vh Paola), Hoesselt (vh Lier) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Papel

Stamgast
505
29/10/21
444
55
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Spaans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/my-specialty-is-sucking-you-and-making-you-wet.html
Totale kosten (in euro)
70
Ontvangen in Lier, net buiten de stad in een rijhuisje, aanrijdend vanuit Kessel de brug over.
Dame geboekt voor vluggertje, betaald en kleren uit op bed. Sussi heeft een setje aan dat ik zelf mag uit friemelen, op mijn vraag
Sussi zelf is bloedmooi… mooi verzorgd, satijnen huid, mooie witte tanden, handen gemanicuurd,… als ik haar uitpak komen een stel grote tieten te voorschijn… heb er al vele gezien maar deze zijn.. speciaal,… kan ook niet direct zien of eraan gewerkt is?
Dan stringetje uit en lekker likken aan een heerlijk klein poesje waarop ze goed reageert.. krijg wel de indruk dat ze professioneel is
Ik laat haar niet pijpen omdat ik zo lang mogelijk in haar kutje wil zitten met mijn leuter; ik positioneer haar in doggy positie en neem haar. Ze heeft op mijn vraag een goeie kwak glijmiddel aangebracht (ik had bij beffen gemerkt dat ze nauw was en wou mijn kwartiertje volmaken), desondanks toch nog erg veel frictie en na een tijdje flink pompen schiet ik haar kutje heerlijk vol
Nog opmerken dat ze een heerlijke latinakont heeft, waartegen in doggy het heerlijk tegenaan bumpen is.
Ze heeft ook enkele tattoos, maar niet overdadig aanwezig

Ontvangen in Lier, net buiten de stad in een rijhuisje, aanrijdend vanuit Kessel de brug over.
Dame geboekt voor vluggertje, betaald en kleren uit op bed. Sussi heeft een setje aan dat ik zelf mag uit friemelen, op mijn vraag
Sussi zelf is bloedmooi… mooi verzorgd, satijnen huid, mooie witte tanden, handen gemanicuurd,… als ik haar uitpak komen een stel grote tieten te voorschijn… heb er al vele gezien maar deze zijn.. speciaal,… kan ook niet direct zien of eraan gewerkt is?
Dan stringetje uit en lekker likken aan een heerlijk klein poesje waarop ze goed reageert.. krijg wel de indruk dat ze professioneel is
Ik laat haar niet pijpen omdat ik zo lang mogelijk in haar kutje wil zitten met mijn leuter; ik positioneer haar in doggy positie en neem haar. Ze heeft op mijn vraag een goeie kwak glijmiddel aangebracht (ik had bij beffen gemerkt dat ze nauw was en wou mijn kwartiertje volmaken), desondanks toch nog erg veel frictie en na een tijdje flink pompen schiet ik haar kutje heerlijk vol
Nog opmerken dat ze een heerlijke latinakont heeft, waartegen in doggy het heerlijk tegenaan bumpen is.
Ze heeft ook enkele tattoos, maar niet overdadig aanwezig
Mooie review. Ik overweeg haar ook een bezoekje te brengen.

Hoe was de communicatie? Gesproken taal Spaans zie ik, vandaar mijn vraag.

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/paola-953/
Totale kosten (in euro)
100
Om te beginnen : het is wel degelijk de dame van de advertentie. Sussi of Paola, maakt niet uit :) Foto's en fimpjes zijn accuraat en recent. Grote fake boobies, niet echt mijn ding, maar goed gedaan en een gigantische kont, werkelijk indrukwekkend! Spreeks een mondje Engels, niet voor diepgaande gesprekken, maar genoeg om elkaar te begrijpen.

Hartelijke ontvangst, grote glimlach, kussen, stevige knuffel. Na de financiën zat ze meteen aan mijn lijf te prutsen en moedigde mij ook aan om haar lichaam te verkennen. Als ze met dat achterste tegen je kruis staat te duwen, het is een leuk gevoel! Ik mocht haar ook al meteen vingeren.

Dan gingen de kleren uit en begon ze me fijn te pijpen terwijl ik haar vingerde. Afwisselend zacht en oppervlakkig en harder en dieper. En me geregeld geil aankijken en lachen als ze ziet dat ik haar pijpkunsten op prijs stel.

Na een tijdje haalde ze de condoom erbij en kwam ze op me zitten. Haar lichaam is groots, maar ze is erg nauw, dus al snel vulde ik de condoom. En dan even schoonmaken en klaar. Helemaal ok voor mij, ik had gekregen waar ik voor kwam. Misschien geen volle 30 minuten, maar helemaal bevredigd!

Ik heb haar de leiding laten nemen en heb achteraf ook geen voorstellen meer gedaan, maar ik heb wel de indruk dat ze openstaat voor voorstellen van de klant.

Herhaling is zeker mogelijk, misschien eens proberen het wat langer uit te houden, doggystyle met die kont, moet, zoals de vorig reviewer ook al zij, geweldig zijn!

Mooie review. Ik overweeg haar ook een bezoekje te brengen.

Hoe was de communicatie? Gesproken taal Spaans zie ik, vandaar mijn vraag.
Communicatie was Spaans zoals aangeduid in de recensie. Mijn avondschoolspaans wordt af en toe nog eens bovengehaald en waar leer je de taalnuances het best? Idd tussen de lakens….
En als je een dame kan aanspreken in haar eigen taal heb je sowieso al een streepje voor meestal.

Terug
Bovenaan Onderaan