WHEM Susan, Amsterdam

• Onderwerp starter Voormalig lid 2278
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De foto's (die met de balk voor de ogen) zijn typisch voor een Spaanse club. Deze dames komen vaker voor een werkvakantie hier. Ik denk dat ze dus wel legit is. Wel even oppassen of de communicatie niet via een booker verloopt.

Hier klopt natuurlijk weer niks van.
Op de ene foto het gezicht wel blurren maar op de andere niet...dan weet je al dat er iets niet klopt.
En niet geheel toevallig zijn de foto's met gezicht social media plaatjes en de foto's zonder gezicht zijn de pikante foto's.
Misschien is 1 van de dames wel echt en de andere niet...of allebei niet...

Ik zou oppassen.

Ik durf te wedden dat deze advertentie klopt. Ik ken dames uit die club, die komen vaker hier. Enkel oppassen voor valse beloften van een booker

Hier klopt natuurlijk weer niks van.
Op de ene foto het gezicht wel blurren maar op de andere niet...dan weet je al dat er iets niet klopt.
En niet geheel toevallig zijn de foto's met gezicht social media plaatjes en de foto's zonder gezicht zijn de pikante foto's.
Misschien is 1 van de dames wel echt en de andere niet...of allebei niet...

Ik zou oppassen.
Dat inconsequent blurren zie je ook wel eens bij professionele dames. Zie bijvoorbeeld https://www.privehuishod.nl/meesteres-michela/ en https://www.privehuishod.nl/kinkygirl-alesia/: de ene foto wel geblurd, de andere niet. En wat er geblurd is had net zo goed achterwege gelaten kunnen worden, want je kijkt er zo doorheen.

De foto's zonder gezicht lijken het resultaat van een enigszins professionele shoot. Misschien beschikt deze dame niet over de originele foto's zonder blur, en kiest ze er bewust voor haar eigen foto's niet te blurren. Of misschien weet ze niet hoe ze dat bij haar eigen foto's moet doen. Mij lijkt het wel dezelfde dame. Het horloge is heel herkenbaar, net als de voortanden.

Ik denk dat die foto's waar haar gezicht niet herkenbaar op staat van haar bordeel waren. Als je op bijvoorbeeld salon261 kijkt zie je ook dat de meesten geblurred zijn. Lijkt mij dus dat ze wat prive foto's er bij heeft gezet op haar kinky advertentie nu ze in Nederland is.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan