WHEM Sunny, Privé ontvangst, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Volgens mij ben ik voor Corona bij haar geweest. Als zij het is is ze niet bij een plastisch chirurg geweest maar bij een slager. Op haar lichaam allemaal littekens. Echt jammer dat er zulke slechte medici rondlopen. Niet in haar gezicht maar meer aan de zijkanten van haar lichaam. Nooit zoiets gezien. Misschien is zij het niet hoor maar lijkt ze veel op de dame waarbij ik geweest ben. Op de foto's kunnen ze dat natuurlijk weg retoucheren. Het was in ieder geval wel een Braziliaanse en ze lijkt sowieso veel op haar. Zou zeggen 80% kans dat zij het was. Maar ik hoor het graag van anderen die haar bezocht hebben.

Thanks @MrSmith! En zou je haar als het dezelfde dame is en afgezien van de littekens aanraden?
Ja dat wel. Ze is aardig en doet goed haar best. Ik was alleen in shock van de littekens op haar lichaam aan de zijkanten. Gelukkig is haar gezicht puntgaaf. Bij mij is ooit een vetbultje weggehaald ook met een lelijk litteken (alleen erg klein). Mijn fysiotherapeut zij ooit tegen mij: Dat had jezelf mooier gekund. Datzelfde is bij haar het geval.

Lol heb nu 3x met haar gehad dat ik der (nieuwe) telefoon nummer opsla als ze op 150,- pu staat, en dat ik x later denk die ga ik is proberen en ze 'ineens' 200,- pu vraagt :( goddamn; dat ga ik sws niet betalen en al helemaal niet als ik al naar A'dam moet rijden ervoor...

De eerste x nog poging gewaagd toch voor 150,- langs te gaan, zegt ze ja dan kom je voor half uurtje toch hahaha ik nee voor dat geld zijn er 1000 in een dozijn waar ik uurtje kan gaan...volgende x als je 150,- rekend dan maar...maar dus nog niet gebeurd ;)

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan