Belgische dertiger hier, en beginner. `t is te zeggen, ik ben helaas al wel eens een afzuipbar binnengewandeld wat ik me de volgende dag natuurlijk beklaag... Op een dag (vlak voor corona) van hookers.nl gehoord en ik dacht "yes, nu ga ik deftige adresjes vinden" en vanaf daar snappen de meesten wel hoe het liep...
Al jaren mentaal en emotioneel gelukkig met vrouwtje, huisje en kindje, maar seksueel denk ik soms met weemoed terug aan m`n jongere jaren.
In m`n twintiger jaren een meisje leren kennen, ik was haar eerste en ik stond nog niet zo heel veel verder dan zij. Een korte relatie wees uit dat we niet voor elkaar gemaakt waren, maar sexueel was er meer dan een stevige vonk. Dat was het begin van een soort zalige mix van GFE en PSE sexrelatie die uiteindelijk nog jaren zou duren. Feitelijk hebben we elkaar "seksueel gevormd" en ik heb nooit meer ervaren wat ik met haar ervaren heb. Allebei gek van anaal en lingerie. We hadden doorheen de jaren een heel assortiment verzameld, en aan haar keuze van setje wist ik meteen in wat voor bui ze was. Ze heeft altijd een strak lijfje gehad en ik kan je verzekeren... waw. In anaal waren we zo bedreven dat we geen glijmiddel meer nodig hadden. Ze moest me gewoon hard en nat slobberen terwijl ik haar kontje al wat nat likte en dat paste als gegoten. Soms kwam haar poesje er zelfs niet aan te pas. Manman, als ik er aan terugdenk hoe dat was, zij met haar vochtige lipjes plagend over m`n harde lul glijden en terwijl in m`n oor fluisteren dat ze m`n harde lul diep in haar strakke kontje wilde voelen... Fuuuck ik sta al gek van verlangen door dit neer te pennen.
Wel, helaas kwam daar op een dag dus een eind aan. Helaas is relatief, want wat ik vandaag de dag als geluk ervaar had ik nooit met haar kunnen hebben. Alleen is het wel erg spijtig dat ik niet beide kan hebben.
Of wel?
Tja, dat probeer ik nu dus langs hier te vinden. In alle anonimiteit een "betrouwbare" DVP vinden die voldoet aan m`n ondertussen rijke fantasiebeeld van hierboven is denk ik de veiligere optie om die seksuele honger te stillen en tegelijk niet te verliezen wat ik heb. Moeilijke en riskante zoektocht, en misschien een ideaalbeeld dat niet bestaat. Misschien riskeer ik die honger alleen maar groter te maken door al te vaak net niet te vinden wat ik zoek. Tja, de toekomst zal het uitwijzen.
Ondertussen aan het sleutelen aan m`n dubbel-identiteit om die anonimiteit te waarborgen en eindelijk te starten, ik hou me tenslotte al anderhalf jaar koest nu. Prepaid kaartje, ander mailadres enz. Is er feitelijk een topic hier dat daarover gaat? Een checklist als het ware om dat dubbelleven in de schaduw te houden? Zo neen zal ik er eentje starten want ik kan me wel voorstellen dat meer mensen daar nood aan hebben.
De laatste maanden al een paar adresjes verzameld maar met covid en die vaccinaties de kat nog even uit de boom gekeken. Wanneer je dan advertenties offline ziet gaan waar je hoge verwachtingen van had... Voor de nieuwsgierigaards onder jullie, dit is er eentje van:
https://www.girlsreview.nl/threads/katrin-leuven.427/
En in de tussentijd... lees ik iedere review die hier verschijnt totdat ik denk... yes... dat is`t!