• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Stefy (26), Brussel 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Addicted

Wandelaar
83
09/07/24
55
18
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/queen-stefy-2.html
Totale kosten (in euro)
300€
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Dit wordt een 'speciaal geval' :D

Origineel met Delia willen afspreken (zelfde adres 'rue du progres'), maar deze Stefy kwam plots opendoen.. ze zag er goed uit en zonder veel zeggen gingen we samen richting de gemeenschappelijk(?) ruimte. Ik dacht ook eerst dat ze mij gwn kwam binnenlaten en dat Delia ging komen ofzo. Dit was blijkbaar niet het geval en hierdoor had ik meteen in mijn hoofd 'het is weer fake, ni dan' . Toch was met haar gepraat en besproken wat haar mogelijkheden waren, want ik vond ze er echt wel lekker uitzien, klein, best knap gezicht en lekker grote tieten voor zo'n klein ding. Uiteindelijk heeft hier mijn gevoel van 'ni dan' toch nog de overhand genomen en ben terug door gegaan. (ook omdat ik in zo'n situatie nogal vaker denk van: de jonge heer beneden wilt wel dus we gaan er gwn voor. En ik denk nu eerder op voorhand al, is het niet de dame van het profiel, dan gaan we gewoon weer weg)

Aangekomen bij de auto en omdat, ik ze toch een geil ding vond en ik bij ons gesprekje ook haar nr had gekregen, haar toch ook weer wat gaan berichten. Tijdens ons gesprek begon ze zelf ook dat seks zonder condoom een optie is bij haar, mits wel een bedrag van 350€ per uur (wat ik heel veel vond). Tijdens de berichten gezegd dat ik maar 300€ kon uitgeven, wat ook echt zo was toen. Uiteindelijk stuurde ze van ok kom maar en ze had zin in me, zelfs wat geile foto's en filmpjes gestuurd die niet op haar profiel stonden.
Uiteindelijk 'het gezonde' verstand de controle overgemaakt aan onze 'middenverdieping' en we gingen terug naar binnen.

Het was niet de enige keer, maar doe het zelden om te neuken zonder condoom. Toch altijd gevaarlijk uiteindelijk en zou het in 'niet geile toestand' mss ook nooit doen, maarjaaa... :D
Dus heel geil terug naar binnen en het bedrag van 300€ neergeteld om zoals afgesproken alles zonder condoom te gaan doen het komende uur.
Tongzoenen was helaas niet mogelijk en gwn kussen was ze ook al niet echt fan van. Haar geile lijf en lekker borsten dan maar wat geïnspecteerd met hand en mond. Heerlijke borsten wel ! Pzc condoom doet ze best wel goed, al is het zeker niet deepthroaten helaas. Haar wat beffen en 69 ook gedaan en we gingen over naar het 'spannende' moment om mijn lul erin te steken zonder condoom.
Voelde wel zalig aan moet ik zeggen, ook wsl omdat het voor mij zonder condoom al best lang geleden was..
Verschillende standjes passeren, echt hard doorduwen heeft ze ook niet graag want 'pijn' dan. Op zich niet erg want het voelde zo ook wel goed en vond het allemaal nog ok.
Na een 40tal min ongeveer begon ze zo de tekenen te vertonen dat ik moest klaarkomen en dat de tijd bijna op was.
Op voorhand had ik duidelijk gezegd dat ik van de lange adem ben en het uur makkelijk vol neuk zonder klaarkomen. (vooral met bedoeling, halverwege niet beginnen hé :D )
Ik zei hierop dat we toch nog 20 min hadden en dat we dit toch hadden afgesproken... aan haar gezicht zag je 'allez dan ma nimeer te lang hé'. We doen verder en het volgende standje kwam zij op mij rijden, doet ze gwn rustig en ok, maar op een moment 'nam' ik haar in die positie ook even goed en toen ik terug wat rustiger ging begon zei mij ineens hard te rijden voor 4-5 stoten. Ik dacht 'wow' wat is dit ineens en keek ineens in haar ogen met de gedachte van : jaaa, niet stoppen nu :D . Maar haar intenties waren anders en ze bedoelde eig : 'haha, ja grappig he mij zo lang en hard neuken' (wat op voorhand was afgesproken voor, vind ik toch zeker, veel geld.

Hierna vroeg ik of alles ok was enz, toen zei ze dus ja maar normaal 1 u is niet zo lang en ... (alle afspraken precies ineens vergeten voor even) Uiteindelijk mij nog wat gepijpt en getrokken tot ik op haar borsten mocht klaarkomen.

Een avond van mixed feelings uiteindelijk, maar wel tevreden huiswaarts gegaan. Al was er na het zaadverlies ook wel het 'schuldgevoel' aanwezig van of dat wel een slim idee was, yolo..? :D

Kort samengevat is Stefy zeker een klein lekker ding, iets wat terughoudend en wordt liever niet te lang en hard geneukt. Zou mss met pmc nog eens langsgaan, maar 300€ voor deze was wel eenmalig denk/hooop ik nu :p
 
Terug
Bovenaan Onderaan