Recensie Steffie, Diksmuide (vh Veurne) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Arne_

Newbie
1
15/09/22
1
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/west-vlaamse-steffie-nu-ook-priveontvangst.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag was ik in de buurt van Veurne, na kort wat zoeken op redlights het profiel gevonden van "Steffie". Ik hou wel van iets vollere dames en besloot te bellen voor een uurtje. Steffie nam direct op en onze date was zonder al te veel poespas geregeld. Via een SMS kreeg ik haar adres gegevens en voor ik het wist stond ik aan haar deur. Ik werd zeer vriendelijk onthaald en voelde direct dat deze dame haar job met veel passie doet.

Van zodra de betaling geregeld was begon onze vrij partij. Deze dame wind er geen doekjes om, er werd minuten lang innig gekust zonder limieten (geen puntje van de tong trucjes enz). Mocht haar op alle plaatsen aanraken en in geen tijd lagen we naakt in bed. Spontaan begon ze mij te pijen, dit was zonder overdrijven een van mijn betere pijpbeurten. Daarna heb ik haar gebeft (alles was zeer hygiënisch en proper). Nadat het rubbertje rond mijn soldaat werd gedaan zijn we begonnen in missionaris. Ik was zodanig opgewonden dat het vrij kort duurde, maar na wat rust en een toffe babbel deden we nog een 2 de ronde. Steffie genoot er duidelijk ook van want ze stond behoorlijk nat. Nadat de 2 ronde er opzat stelde zelf voor om wat te verfrissen.

Deze date was een echte voltreffer. Steffie doet dit in bijberoep en heeft nog een "gewone" job in het dagelijkse leven. Als ik nog eens in de buurt ben dan spreek ik zeker nog eens af!

Wel raar,in haar ad staat tongzoenen niet vermeld maar hier toch 5sterren.Dit hield mij tegen om niet af te spreken.
Als ze zeker tongzoent ga ik wel eens langs.
Deze dame al een tijdje op het oog.wel mijn type van vrouw.

Gesproken taal
Nederlands
Heb al paar keer een date gehad , met deze lieve dame . Bij aankomst maakt ze er niet veel woorden aan vuil . Begint je te tongen , echte lekkere tongzoenen en haar kledij doet ze ook snel uit . Mag terwijl je haar tongt overal al aankomen, laat alles gewillig toe . Meteen haar leuk gevonden , beetje volslank , maar wat een mooie borstjes en geil met die piercings erdoor . pijpen kan ze als de beste en dan ben ik , na haar lekker gevingerd te hebben en ze meermaals klaar kwam , haar beginnen te beffen . ze vond het leuk toen ik haar plekje vond , ze geniet ervan als je ze likt . Heeft een prachtig kaal glad poesje , mooi fris en smaakt lekker . dan lekker samen klaar gekomen . is voor herhaling vatbaar , heeft een niet te stillen honger naar sex . hele vriendelijke dame . doe zo voort meid . XXX

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan