damestester
Vaste klant
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Duits
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- A
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Dinsdag
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Steffi is 20 jaar jong, werkt hier nu twee weken, maar daarvoor in een bordeel in Stuttgart. Ze komt uit Boekarest. Ze is lekker jong en fris, licht mollig. Ze is niet de knapste, maar kan er zeker meer door. Erg witte huit met zwart stijl lang haar. Klein beetje mollig, met kleine, fijn stevig aanvoelende tietjes en een dikke roze kut. Ze is erg vriendelijk en geeft me heel veel tijd. Spreekt niet goed Engels maar beter Duits.
Pijpen was ok, en haar kutje voelt erg lekker, beetje stroef maar lekker strak. Af en toe een grimas als ik iets te diep stoot. Dan wil ik doggie, maar ze zegt dat ze dat niet doet, had ik moeten vragen etc. Ik zeg dat dat toch normaal is en uiteindelijk vindt ze het ok als ik langzaam aan doe. Maar het ging prima en ik kon haar hard neuken van achteren.
Lieve jonge meid, met een lekker kutje, maar niet de allermooiste.
Pijpen was ok, en haar kutje voelt erg lekker, beetje stroef maar lekker strak. Af en toe een grimas als ik iets te diep stoot. Dan wil ik doggie, maar ze zegt dat ze dat niet doet, had ik moeten vragen etc. Ik zeg dat dat toch normaal is en uiteindelijk vindt ze het ok als ik langzaam aan doe. Maar het ging prima en ik kon haar hard neuken van achteren.
Lieve jonge meid, met een lekker kutje, maar niet de allermooiste.