WHEM Stefanie, Amstelveen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben er geweest in het voorjaar, voor ze terug naar huis ging. Schat van een vrouw die weet wat een gfe is. Daarbij is ze lekker geil van zichzelf en wil ze zelf ook genieten. Zoenen, PZC, alles dik in orde. Gezicht is inderdaad mooi, zoals op de foto's maar je moet niet naar de buik kijken. Voor mij was de hele beleving alles meer dan waard, maar als je erg veel waarde hecht aan de vorm (en) dan kun je bedrogen uitkomen.

De eerste 4 foto's zijn van jaren terug of veel Photoshop. De anderen zijn wel waarheidsgetrouw.
Ik ben vorig jaar heel vaak bij haar geweest, zij werkte door tijdens de lockdown.
In feb 2020 was haar prijs 1 uur €130, winter 2020 1 uur €150 en nu 1 uur €180
dat is echt teveel €150 is goed.
Zij heeft zeer grote borsten die heerlijk zacht zijn. Tongen doet ze geweldig net als pijpen zc. Is heel gewillig, komt klaar als je haar goed neukt. Daar houdt ze echt van en maakt er geen geheim van.
Grote kont maar geen anaal. Je mag haar overal likken ook die kont en dat is lekker.
Schat van een vrouw, spreekt goed Engels.
Negatieve dingen? Ze is redelijk zwaar en is heel lelijk na een keizersnede gehecht, heel jammer. Ik keek er niet zo naar die borsten trokken meer mijn aandacht en ze heeft een leuk koppie.

In haar beschrijving staat "normaal" maar moet zijn "mollig" . Ben er ooit eens via een trio mee geweest en dat was een sof, ze is echt dik.

Hmm dik of volslank? Afgaande op de toenmalige recenties van hookers deze dame niet op mijn lijstje gezet. Dan met name de opmerkingen over haar postuur.

Visited this, what i thought 'lady' +/- 2 weeks ago after the reviews i read about her.Well, they could not be more wrong.

She received me in an old grey training suit, with broken strass on the sides instead of blue lingerie as discussed.
She did not shave, i still smelled the condom of the former client, so giving oral sex was not an option!

Her belly is full of scars and fat, what you do not see on her photos online.

She is not 33 but almost 41 from Eastern Europe, not Spanish. Her English is poor and she easily gets mad, because she does not understand English correctly.
There was even a guy, sitting on the couch when i arrived... very very strange and did not feel comfortable

Beware guys, this was my biggest mistake ever

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan