Ja, prima gevonden
@sakendayo en goed om die combi te horen
@Investigabiles, en bedoel je dus te zeggen dat die andere foto's van Elena nog mooier waren?
Tsja Dubai, dan tikt de teller makkelijk door en raken ze daar aan gewend.
Eigenlijk is dit vijftal dus een soort GK+ te noemen, qua looks, maar ook qua bijbehorende prijzen.
Voor 150/uur zou ik bij allevijf langs gaan. Voor 120/30 min ook, maar 180/30 min is ridicuul, dan is 200/45 min eigenlijk nog beter.
Wat ik wel grappig vind, ze bieden allemaal ook een vluggertje aan. Op zich vind ik het best een aantrekkelijke gedachte om ze alle vijf te bezoeken voor een snelle P & N van 15 min/20 min voor 100€ ieder.
Gek genoeg is de prijs dan ineens goed te doen, zijn hun looks een upgrade van de gemiddelde raam-wijk waar je, zeker in A'dam, dat ook voor 20 minuten betaalt.
En als ik ze alle vijf gehad kan hebben voor 500€ vind ik dat wel iets om met een glimlach aan terug te denken.
Resteert de vraag of dit soort top of the bill meiden bozig doen en continu 'come baby' gaan zeggen als je ze 'vereert' met een bliksem-bezoekje of dat je gewoon heerlijk gepijpt wordt en kunt neuken in desnoods 3 snelle standjes en ze het echt prima vinden omdat het op hun tarieven-lijst staat.
Weet je, als ik 1.250€ aan 5 uurtjes uitgeef, kom ik op de meter ook tot 5x 20 minuten sex en 5x 40 minuten het Rusland conflict bespreken en daar heb ik jullie toch voor?
Zitten allevijf de dames op een zelfde locatie of door de stad verspreid? Als ze namelijk vanuit het centrum opereren is het voor mij helemaal makkelijk om te combineren met 's avonds een luchtje scheppen.
5x naar Osdorp of Sloterdijk is niet echt plezant om te doen.
Kan iemand alleen zeggen in welk deel van de stad ze zitten? Thx!!