WHEM Stacy, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik denk dat Jessica, Elena, Ksenia, Stacy en Angelina dezelfde booker hebben, er is dus een grote kans dat de foto's kloppen. Stacy heeft ook in Dubai gewerkt.

Ik denk dat Jessica, Elena, Ksenia, Stacy en Angelina dezelfde booker hebben, er is dus een grote kans dat de foto's kloppen. Stacy heeft ook in Dubai gewerkt.
Goed gevonden!
Ze hebben inderdaad dezelfde booker. Ik heb gister een bezoek gebracht aan Jessica (review) volgt nog.

Alleen persoonlijk vind ik het wel prettig om ook een "normale" foto dan wel video te ontvangen. Dit had de booker niet van Stacy. Angelina mag er trouwens ook zijn!
Jessica bied ook trio's aan met Elena (onwijs mooie meid), maar via Jess kreeg ik een beter beeld en andere foto's te zien van Elena.
Dit is een bijzonder clubje bij elkaar, maar 250 is voor nu eenmalig geweest voor mij, alhoewel Stacy volledig mijn smaak is en komende week alsnog een uitzondering maak 🙈

Ja, prima gevonden @sakendayo en goed om die combi te horen @Investigabiles, en bedoel je dus te zeggen dat die andere foto's van Elena nog mooier waren?

Tsja Dubai, dan tikt de teller makkelijk door en raken ze daar aan gewend.

Eigenlijk is dit vijftal dus een soort GK+ te noemen, qua looks, maar ook qua bijbehorende prijzen.

Voor 150/uur zou ik bij allevijf langs gaan. Voor 120/30 min ook, maar 180/30 min is ridicuul, dan is 200/45 min eigenlijk nog beter.

Wat ik wel grappig vind, ze bieden allemaal ook een vluggertje aan. Op zich vind ik het best een aantrekkelijke gedachte om ze alle vijf te bezoeken voor een snelle P & N van 15 min/20 min voor 100€ ieder.

Gek genoeg is de prijs dan ineens goed te doen, zijn hun looks een upgrade van de gemiddelde raam-wijk waar je, zeker in A'dam, dat ook voor 20 minuten betaalt.

En als ik ze alle vijf gehad kan hebben voor 500€ vind ik dat wel iets om met een glimlach aan terug te denken.

Resteert de vraag of dit soort top of the bill meiden bozig doen en continu 'come baby' gaan zeggen als je ze 'vereert' met een bliksem-bezoekje of dat je gewoon heerlijk gepijpt wordt en kunt neuken in desnoods 3 snelle standjes en ze het echt prima vinden omdat het op hun tarieven-lijst staat.

Weet je, als ik 1.250€ aan 5 uurtjes uitgeef, kom ik op de meter ook tot 5x 20 minuten sex en 5x 40 minuten het Rusland conflict bespreken en daar heb ik jullie toch voor? ;)

Zitten allevijf de dames op een zelfde locatie of door de stad verspreid? Als ze namelijk vanuit het centrum opereren is het voor mij helemaal makkelijk om te combineren met 's avonds een luchtje scheppen.

5x naar Osdorp of Sloterdijk is niet echt plezant om te doen.

Kan iemand alleen zeggen in welk deel van de stad ze zitten? Thx!!

Laatst bewerkt:
Ja, prima gevonden @sakendayo en goed om die combi te horen @Investigabiles, en bedoel je dus te zeggen dat die andere foto's van Elena nog mooier waren?

Eigenlijk is dit vijftal dus een soort GK+ te noemen, qua looks, maar ook qua bijbehorende prijzen.

Voor 150/uur zou ik bij allevijf langs gaan. Voor 120/30 min ook, maar 180/30 min is ridicuul, dan is 200/45 min eigenlijk nog beter.

Wat ik wel grappig vind, ze bieden allemaal ook een vluggertje aan. Op zich vind ik het best een aantrekkelijke gedachte om ze alle vijf te bezoeken voor een snelle P & N van 15 min/20 min voor 100€ ieder.

Gek genoeg is de prijs dan ineens goed te doen, zijn hun looks een upgrade van de gemiddelde raam-wijk waar je, zeker in A'dam, dat ook voor 20 minuten betaalt.

En als ik ze alle vijf gehad kan hebben voor 500€ vind ik dat wel iets om met een glimlach aan terug te denken.

Resteert de vraag of dit soort top of the bill meiden bozig doen en continu 'come baby' gaan zeggen als je ze 'vereert' met een bliksem-bezoekje of dat je gewoon heerlijk gepijpt wordt en kunt neuken in desnoods 3 snelle standjes en ze het echt prima vinden omdat het op hun tarieven-lijst staat.

Weet je, als ik 1.250€ aan 5 uurtjes uitgeef, kom ik op de meter ook tot 5x 20 minuten sex en 5x 40 minuten het Rusland conflict bespreken en daar heb ik jullie toch voor? ;)

Zitten allevijf de dames op een zelfde locatie of door de stad verspreid? Als ze namelijk vanuit het centrum opereren is het voor mij helemaal makkelijk om te combineren met 's avonds een luchtje scheppen.

Ik heb het wel over de prijs gehad met Jessica. Ze gaf zelf aan niet de hele tijd met haar telefoon bezig willen zijn of filteren op klanten. Haar booker werkt met een lijstje en weet wie eventueel te vertrouwen zijn. Los daar van staan ze ongeveer 20/30% af aan soort van commissie… In principe betalen wij extra zodat deze kosten naar de booker gaan.

Dames die minder vragen (bv 150-200) en met een booker werken moeten net zo goed die 20% betalen. Ook de huur moeten ze zelf dan nog betalen (wanneer ze geen huur hoeven te betalen is 50% een gangbaar percentage voor de booker). Dus die hogere prijs is toch echt gewoon een keuze omdat ze denken nog steeds voldoende klanten voor die prijs te krijgen.

Dames die minder vragen (bv 150-200) en met een booker werken moeten net zo goed die 20% betalen. Ook de huur moeten ze zelf dan nog betalen (wanneer ze geen huur hoeven te betalen is 50% een gangbaar percentage voor de booker). Dus die hogere prijs is toch echt gewoon een keuze omdat ze denken nog steeds voldoende klanten voor die prijs te krijgen.
Dat eveneens. Maar volgens zeggen regelt de booker letterlijk alles en hebben de dames geen omkijken ernaar.
Bijv vlucht, locatie, afspraken etc. Stacy staat nog wel op mn lijstje, maar ik weet het nog niet zeker haha

Ik heb het wel over de prijs gehad met Jessica. Ze gaf zelf aan niet de hele tijd met haar telefoon bezig willen zijn of filteren op klanten. Haar booker werkt met een lijstje en weet wie eventueel te vertrouwen zijn. Los daar van staan ze ongeveer 20/30% af aan soort van commissie… In principe betalen wij extra zodat deze kosten naar de booker gaan.
Hi, ik ben nieuw in deze wereld en ik heb veel meegelezen, maar heb een paar beginnersvragen waar ik geen antwoord op vind. Vandaar dat ik hierop inhaak.

Wat bedoelen jullie met een booker? Bedoelen jullie daarmee dat de bovengenoemde dames bij een soort van agency zitten en ik eigenlijk met iemand anders app? Zo ja, hoe komen jullie hierachter?

Ik heb zelf Jessica namelijk een appje gestuurd, maar via whatsapp gaf ze (de booker?) aan niet naar appartementen te komen. Kan ik mij prima in vinden en begrijp ik ook. Maar als dit een tussenpersoon betreft dan zou ik hem ervan kunnen overtuigen dat ik betrouwbaar ben toch? Of geeft de dame in kwestie dit aan? Ik heb btw nog nooit een dvp bezocht.

Een booker is inderdaad een tussenpersoon. Het is dan zeker geen echte agency wanneer de dames in appartementen of hotels ontvangen. Hoeveel keuzevrijheid de dames hebben ligt echt aan de booker waarmee ze in zee gaan en de eigen assertiviteit, maar er zitten flink louche figuren tussen.

Ik zal even overal antwoord opgeven. De foto's die ik zag die waren inderdaad mooier van Elena. Het is echt een plaatje om te zien (ik houd van brunettes) en ze heeft een petite lichaam.

Bieden zij inderdaad een vluggertje aan? Daar heb ik niks van meegekregen, anders had ik Stacy die avond nog bezocht, maar wel op een latere tijdstip! Die 100€ neem ik dan wel voor lief.

Ze ontvangen allemaal in Zuid-Oost vlakbij de Ikea en McDonald. Stuur me maar een PB voor meer info!

Ik zal even overal antwoord opgeven. De foto's die ik zag die waren inderdaad mooier van Elena. Het is echt een plaatje om te zien (ik houd van brunettes) en ze heeft een petite lichaam.

Bieden zij inderdaad een vluggertje aan? Daar heb ik niks van meegekregen, anders had ik Stacy die avond nog bezocht, maar wel op een latere tijdstip! Die 100€ neem ik dan wel voor lief.

Ze ontvangen allemaal in Zuid-Oost vlakbij de Ikea en McDonald. Stuur me maar een PB voor meer info!
Thx voor de info!

Ja, het staat er bij in de profielen dat vluggertje.

Alleen voel ik me toch altijd een beetje moeilijk (behalve in een raam-buurt waar dat eigenlijk gewoon de standaard is) om daar voor te gaan omdat je toch vaak leest dat boekers het aanbieden, maar dames er, wellicht logisch, weinig trek in hebben.

En mijn enige reden om daar voor te kiezen is ook die 100/180/200/250 opbouw.

120 half uur/ 200 uur zou echt veel relaxter zijn volgens mij voor alle partijen. Want nu denken veel mannen toch: Ik doe dit 1x als uitzondering en daar blijft het bij.

Laatste update 27-Feb, voor Stacy, Angelina en Ksenia.

Zouden deze dames naar huis zijn gegaan?

Update: Stacy, Angelina en Ksenia zijn naar huis.
Elena en Jessica zijn er nog!

Laatst bewerkt:
Elena ging de dag erna dus naar huis (helaas), Jessica runt de tent nu. Goed nieuws: een nieuwe dame is gearriveerd en ziet er ook verdomde goed uit. Maar ook deze dame: 250 aftikken.
Profiel zal wel volgen, was blij verrast met wat foto's vanmiddag 👍

toevallig, ik ook - wilde Jessica eens een kans geven maar kon bij haar vriendin terecht. Mooi meisje maar ook een beetje hautain? Ze kreunde wel lekker mee tijdens het neuken, heerlijk
De vriendin van Jessica is Elena, maar ook die is weg.
Maar de nieuwe dame hautain? Mja, kan begrijpen dat je dat zou kunnen denken, maar tegelijkertijd had ik ook wel door dat dat gewoon haar blik is.
Heb zelf een hekel aan zo'n houding en die bespeurde ik niet bij haar of was zo weer verdwenen (maar idd, de eerste paar seconden dacht ik dat ook).

Kreunen? Man, ze vergat volgens mij dat ze wellicht buren kon hebben :p

Ik heb zou een ban van 5 dagen krijgen van @admin als ik nog 1x over prijzen schreef.

Jij krijgt inderdaad een waarschuwing (en gezien dat je 3e wordt heeft dat bepaalde consequenties) als je weer ergens onder schrijft dat je het te duur vind, omdat niemand daar wat aan heeft, we die berichten telkens kunnen verwijderen en we je al meermaals hebben geïnformeerd dat wat jij persoonlijk van de prijs vindt, totaal irrelevante informatie is als iemand vraagt of iemand ervaring heeft met een bepaalde DVP, dus daar vervuil je gewoon topics mee.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan