Goede tip deze website. Ik was in Orvieto en had nog wel even zin in een potje Spaanse sex. Snel contact gelegd via WhatsApp. Twee dames wilde niet naar het hotel komen. Uiteindelijk de derde wel maar ik moest €180,- betalen + taxi kosten. Ik wil geen Carte blanche geven voor de taxi en heb een voorstel gedaan voor een all in prijs van €200,-. Eerst was er nog wat gedoe over een aanbetaling via een Spaanse app. Maar na een korte video call vertrouwde ze de zaak voldoende om mijn kant op te komen. Tijdens het appen was duidelijk dat de Braziliaanse schone alleen Spaans en Portugees sprak. Ik heb aangegeven dat de taal van liefde en geld universeel is en dat was ze helemaal met mij eens.
Een goed half uur later klopte ze discreet op mijn kamerdeur. Een pracht exemplaar! Een fantastisch sportief en afgetraind lichaam. Enige nadeel was haar duckface. Ik hou niet zo van opgespoten lipjes.
Na de financiële afhandeling vraagt ze mij haar jurkje los te ritsen. We duiken het bed op en ze geeft me een serieuze deeptroat pijpbeurt. Heerlijk nat en terwijl ze hem helemaal in haar mond heeft likt ze nog even aan mijn ballen. Ik moet mijn best doen om niet meteen mijn kruit te verschieten.
Na het pijpen leg ik haar op haar rug en lik haar kutje. Ze heeft als verrassing ook nog een vrij grote clitoris wat ik hartstikke geil vind. Ze geniet er met volle teugen van. Daarna nog even wat standjes en ze doet haar uiterste best als ze erboven op zit.
Kortom dankzij de tips van dit forum nog een mooi Spaans Sex avontuur beleefd met een Braziliaanse schone.