Recensie Spaans grietje, Club Riviera, Harelbeke 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

AsianLover79

Wandelaar
38
21/10/24
24
7
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Totale kosten (in euro)
400
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Langs geweest in de Riviera. Er was maar 'une fille disponible'. Een slecht teken aan de wand, meestal. En inderdaad: de jonge vrouw die verscheen was op het eerste zicht niet echt lelijk, maar ook niet wat ik persoonlijk knap vond. Dan toch maar akkoord gegaan om samen iets te drinken. Bleek dat ze geen woord Engels of Frans, laat staan Nederlands sprak. Enkel Spaans en een beetje Duits. Ze kwam uit Spanje, zo zag ze er ook uit: typisch Spaans gezichtje, zwart haar, ik schat een jaar of dertig. Niet te groot, maar wel met grote natuurlijke borsten. Geen model qua lichaamsbouw, een beetje een plat gat en korte beentjes. Haar naam heb ik nooit goed verstaan dus noem ik haar maar Spaans grietje. Maar: ze was wél heel vrolijk, en enthousiast. Na nog geen halve minuut zaten we op de sofa te zoenen. En dat was lekker. Echt lang geleden dat ik met een DVP zo uitgebreid, en goed heb getongzoend. Er stond geen enkele grens op: het was muilen gelijk tieners, de tongen gleden over elkaar. Echt zalig. Als ik aanvankelijk nog wat sceptisch was over het Spaans grietje haar looks, had ik nu beslist: ik ga met haar naar boven. Een kamer met jacuzzi genomen, boven op de kamer het badje laten lopen en in afwachting daarvan verder staan muilen terwijl we wat dansten op Shakira. Dan het water in. Haar borsten gekust terwijl ze langzaam mijn harde penis masseerde. Ik richtte me op uit het water en ze pijpte me heel lang en heel goed. Met vol enthousiasme, ze nam hem helemaal diep in haar mondje en keeltje, zoog en likte alsof haar leven ervan af hing. Echt goed, vakwerk. Uiteindelijk het bed in gedoken, condoompje aan en elkaar geneukt als verliefde pubers. Ze bood een echte GFE wat toch bijzonder zeldzaam is in dit soort bars. Kortom: geen fotomodel, dit Spaans grietje, maar wel een heel leuke en getalenteerde sekspartner. Top ervaring!

Terug
Bovenaan Onderaan