WHEM Sophie - GENT

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heb deze dame vanavond bezocht 140 euro voor een uurtje. Ze heeft niet teleurgesteld maar ook weer geen herhalingsgevaar.

Ze ontvangt op een appartement op de brabantsdam met nog 5 a 6 andere dames die allemaal in de woonkamer/keuken zaten van het appartement.
Ze waren fotos van elkaar aan het maken waarschijnlijk voor hun advertenties op RL haha

Het appartement is vrij luxe met 2/3 aparte kamers/suites met badkamer en slaapkamer.

Het pijpen zc was wat lichtjes en ook niet diep, duurde ook telkens niet te lang voordat ze de condoom erom deed en dan verder deed met.
De sex was beter mocht lekker doorstoten hoe harder hoe beter ze het vond, 2 rondes met tussendoor een massage en wat gebabbeld. De 2e ronde kwam ik wat moeilijk klaar dus toen nog even uitgerust en daarna handmatig klaargekomen op haar billen terwijl ze doggy voor me zat.

Na 45 minuten was ik klaar en opgefrist, de andere dames hadden ondertussen eten laten bezorgen en boden het nog aan om mee te eten wanneer ik naar buiten stapte maar dat heb ik afgeslagen.

Ben zeker tevreden terug naar huis gekeerd maar dat was misschien ook omdat ik met lage verwachtingen op de afpraak af ben gegaan omdat de laatste tijd de service in gent over het algemeen onder de jongere nieuwe dames zeer slecht is.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan