Totaal te vermijden. Ik had een afspraak gemaakt in duidelijke taal : de datum ( die dag zelf ) het uur , de duur van het 'bezoek' , ingestemd met de prijs , het adres gekregen. ( het Roomotel (juiste spelling ) in de Antwerpsestraat in Boom ) Klaar als een klontje, om het op z'n ' Hollands ' te zeggen. Aangekomen meld ik me aan via tekst ongeveer 4min voor de afgesproken tijd. Krijg een vraagteken terug. Leg uit wie ik ben , wat we daarstraks zeer duidelijk hebben afgesproken met naam en toenaam. Ik wacht op haar antwoord voor ongeveer 10 min ( wil eens kijken waar dit naartoe gaat ) De ' lady ' begint vervolgens een belachelijke woordsalade te produceren met een stevige portie ' gaslighting ' (= ik beeld me onze communicatie in ondanks alle bewijs van zwart op wit tekst ) erbij. Ik bespaar u de details , ze zijn het reproduceren niet waard. Ik speel het spelletje nog een kwartiertje mee om te zien waar dit eindigt. Elke keer antwoord ik kalm : " i was very clear " of " i was clear enough " , wat haar nog meer noopt om te proberen me op de kast te jagen. Gelukkig heb ik wel wat ervaring met dit soort verborgen narcisten ( er zijn er een paar in mijn familie ) die er plezier in scheppen om mensen te treiteren en verwarren , want dat is wat dit individu is en doet. Misschien kan je deze ' dame ' eens uitproberen , hopend dat ze die dag daadwerkelijk geld wil verdienen en dus het masker van een relatief normaal iemand moet opzetten , maar een gewaarschuwd man is er meerdere waard.