Recensie Sophia, Zaventem 1,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Verrytinho1891

Wandelaar
Forumpionier
26
09/07/21
8
1
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Vermijd dit adres aub slechtste ooit!!!!!

Ik kom binnen vriendelijke lach, vraagt of ik iets wil drinken en of ik wil douchen allemaal goed

Maar dan eens op bed beland moest het allemaal rap rap gaan de beloofde PZC was al niks meer, pakte direct een condoom , pijpwerk was heel matig , dan maar missionaries gestart , na 2 begon ze al te blazen wrm ik nog niet gekomen was...

Ik zij rustig we hebben 30 minuten de tijd ma dan begon ze te schelden in het roemeens .

Ben direct uit bed gestapt en mijn geld trug gevraagd na wat onderhandelen toch alles terug gekregen en buiten!

Laatst bewerkt:
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Gisteren ook geweest, mooi lichaam, hygiëne was wel goed vond ik, mooi kutje, lekker lijfje. Doet idd wel niet wat er in mogelijkheden staat en wil snel afwerken. Pijpen deed ze wel goed, maar te snel, en ze heeft me dan bereden wat ze wel heel goed deed. Dus moest ze niet zo willen rushen zou het veel beter zijn, voor een snelle wip is ze perfect, maar als je graag wat rustig aan doet, en gfe wil, moet je niet bij haar zijn. Is eentje om te bezoeken als de nood hoog is of als je last minute iemand zoekt, wat bij mij t geval was. Dus algemeen pijpen en neuken was goed, enkel wil ze snel snel afwerken, daarom onvoldoende voor die prijs.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan