Recensie Sophia, Medusa, Emmen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mike_Zero

Newbie
12
10/11/23
10
2
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://clubmedusa.nl/dames/Sophia_nieuw
Totale kosten (in euro)
160
Afgelopen vrijdagavond weer eens bij Club Medusa geweest. Ik zag op de website een nieuwe dame Sophie dus meteen gebeld en een afspraak gemaakt. Bij binnenkomst werd ik door de gastvrouw voorgesteld aan Sophie. In een zin...wat een lekker ding en wat een heerlijk lichaam en een mooie kop. Echt een model type, 21 jaar en Nederlandse. Naar kamer gegaan en na een korte massage samen gedouched en erna heerlijke sex gehad. Ze laat veel toe zoenen beffen noem maar op. Erna nog even zitten babbelen aan de bar maar helaas was ze alweer geboekt. Herhalingsgevaar zeker aanwezig..

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
160
Paar weken geleden na een feestje zin in seks en naar Medusa gereden. Waren stuk of 6 dames aanwezig volgens de site.

Was er rond 23 uur. Gelukkig veel keuze (het was stilte voor de storm) en gevraagd naar Amy, daar had ik al eens eerder mee gedate. Amy was even bezig met eten ofzo, en ik wachtte geduldig. Aan de bar verscheen een jongedame met een leuk figuur en aangezien Amy er nog steeds niet was ben ik bij die jongedame (Sophia) gaan zitten. Even gekwebbeld, colaatje gedronken en toen kwam Amy er eindelijk aan. Ik heb gezegd dat ik toch voor Sophia ging. Amy gaf me groot gelijk en wenste me veel plezier

Sophia leidde me naar een kamer en we begonnen gelijk te tongzoenen terwijl we elkaar uit gingen kleden. Ik mocht bare voor 50 euro extra, maar dat wil ik zelf niet. Voor de rest mag alles bij haar, ze gaf geen grenzen aan toen ik er naar vroeg (ik vraag altijd wat wel en niet mag).
We rolden op bed waar ik haar uitgebreid kon heffen en vingeren, waarna zij mij ging pijpen na enig streelwerk van haar kwam ik al klaar op haar slanke lichaam. Dat was niet mijn bedoeling, maar goed. We gingen daarna zoenend en strelend naast elkaar liggen terwijl zij allerlei pogingen ondernam om mij weer hard te krijgen. Dat lukte niet zo goed door gehannes met condooms en uiteindelijk hebben we het er maar bij gelaten.

Het enige nadeel is dat ze rookt en dat proefde ik bij het tongzoenen

Terug
Bovenaan Onderaan