Recensie Sophia, Ingelmunster (vh Brugge) 4,66 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
17
21/10/21
20
7
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sophia-sweet-5.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week afgesproken met deze dame. Was een leuke en aparte ervaring. Eerst en vooral was ze super aangenaam in de omgang bij het binnenkomen. In feite zouden er hier ook punten of sterren op gegeven moeten worden. Dan gaf ik hiervoor wel een 5. Ze was gewoon vriendelijk en geraakten snel aan de praat. Ze was gaan shoppen en begon haar kledij te tonen. Ik moest eerlijk mijn mening geven wat ik het liefst zag. Naakt in en uit een kleedje. Het was prettig om te zien en was wel eens verfrissend om als een man ipv een nummer behandeld te worden.
Toen begon ze al staand een lapdance te geven en me wat uit te dagen. Eens op het bed begon ze te pijpen. Ze bewoog haar tong ritmisch rond mijn eikel op de bachata/r&b muziek. Deepthroat was geen enkel probleem en deed ze vanzelf. Toen kwam ze cowgirl gewijs op mij zitten en reed een paar rondjes. Ik had de indruk dat ze het zelf prettig vond want plots gebeurde het volgende...
Ze haalde het condoom eraf en ging naar de kast om er iets uit te halen. Ik vroeg wat er gebeurde. En ze zei: Relax... you'll enjoy it. Ze haalde haar vibrator mee naar bed en begon op haar toestel te rijden. Terwijl ze masturbeerde raakte ik bij haar een paar erogene zones aan zodat ze nog wat meer genoot. Terwijl ze dit deed, gaf ze mij een ongelofelijk goeie handjob. Ze bouwde het goed op en ik kwam dan ook op deze manier klaar.
Kortom een ietwat aparte maar leuke ervaring.

Ik begrijp niet waarom er hier dikwijls moeilijk gedaan wordt over bepaalde hotels of andere ontvang plaatsen . Je gaat toch voor de dame en de rest is maar bijzaak. Jaren geleden in een rijhuis in Wevelgem bij een dame geweest. De matras lag gewoon op de vloer en de kamer was rommelig. Ze adverteerde als een Roemeense maar er stond een auto met Poolse nummerplaat. Dat was 1 van mijn beste ervaringen ooit. Bloedmooie jonge dame en heel goeie service. Zoiets heb ik sindsdien niet meer meegemaakt.

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Mijn eerste recentie, zelfs al zit ik al langer op het forum. Vooral omdat deze Dame het wel verdiend. Zalige Dame, ze is lief, gemakkelijk van omgang en haar foto's zijn absoluut echt. Ze doet alles met condoom, maar dat is op zich geen probleem want wat ze doet, doet ze goed. Zelden zo goed en diep gepijpt met condoom.
Ze heeft een absoluut prachtig figuur en gebruikt het zeer goed. We hebben het uur goed volgemaakt en zijn zelfs niet tot massage of zo gekomen. Douchke kunnen nemen en klaar.

Een raad als je haar goed behandeld en vriendelijk bent krijg je er absoluut veel voor terug. Ze is gek op Leonidas chocolade en macaron's trouwens.

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag een mooi uurtje doorgebracht met de mooie Portugese Sophia. Heel vriendelijke sympathieke dame, goedlachs en joviaal. Lekker gezoend, met haar mooie borsten en tepels gespeeld waardoor ze al erg heet werd. Pijpt met condoom maar ze doet het zo goed dat het net zonder lijkt. Heel lang en afwisselend gepijpt. Daarna overgegaan tot een goeie 69. Ze was al snel heen gevoelig en nog meer bij het vingeren terwijl ze me lekker verder pijpte. Na goed voorspel overgegaan tot neuken in diverse standjes waarbij we beiden klaarkwamen. Heel kort even verfrist om dan over te gaan tot een goeie massage.
Ik kan alleen maar de voorgaande schrijvers bijtreden: een echte aanrader.
Binnenkort (vanaf zaterdag 24 juni) is ze weleens weekje terug naar Portugal (terug begin juli). Dit smaakt voor mij naar meer.

Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Cupmaat
C (fake)
Lichaamsbouw
Normaal
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag op bezoek geweest bij Sweet Sophia. Wat een geweldige dame. Eerst even wennen aan elkaar, maar daarna Goed in conversatie, goedlachs en echt aangenaam om bij te zijn.
Als er iets is dat je gaat onthouden zijn het wel haar ongelofelijke pijp skills. Nog nooit ben ik zo stevig onder handen (of monde 🤔) genomen. Echt geweldig. Het feit dat dit met condoom is, daar zal je zeker niet aan denken. En ik van een groot fan van pzc.
Aanrader dus.

vandaag op bezoek geweest bij deze dame. Haar foto's zijn volledig waarheidsgetrouw. Wat een sympathieke dame. Stelt je idd direct op je gemak. Sophia heeft een prachtig lichaam en een natuurlijke schoonheid;
Pijpen kan ze echt als de beste en alhoewel ik normaal liefhebber ben van pzc stoorde me het zeker niet dat ze dit steeds mc doet. Ze kan er wat van. Even nog missi en daarna doggy en natuurlijk met zo een uitzicht hou je het als man niet echt lang vol. Had nadien ook niet het gevoel dat ze me snel snel buiten wou. Nog even nagebabbeld (haar engels is heel vlot) en nog een dikke kus als afscheid aan de deur. Een TOPPER. Mij ziet ze zeker nog terug

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Enkele weken geleden bezocht ik deze dame.

Ik kan de bovenstaande recensies grotendeels bevestigen: ze is echt de moeite van het bezoeken. Ontvangst was in een proper appartement met ruime douche. In de buurt kan je makkelijk parkeren. Ze is correct in het maken van de afspraken en doet wat ze belooft. Jammer dat ze enkel aan pmc doet, maar het stoort niet echt! De foto's zijn waarheidsgetrouw; ze is heel knap.

Ik vond ze zeer professioneel, misschien een klein beetje geroutineerd. Dat zal wel aan het moment gelegen te hebben.

Had vandaag alle geluk van de wereld. Sophia was nog vrij deze avond dus ik kon een date bemachtigen. Wat een vrouw. Nog steeds die stralende glimlach bij het binnen komen en een " i remember you". Het ijs was dus direct gebroken.
Wat een lichaam heeft ze!!!!! En ze is net terug van een vakantie op Santorini in Griekenland waardoor ze ook mooi gebruind is nu.
Pijpen is nog altijd met condoom maar dat stoorde mij zeker niet.
Zalig als ze bezig is en in je ogen kijkt.
Afwerking was eerst zij on top en dan over gegaan op doggy. Wat een uitzicht en natuurlijk hield ik het dan niet lang meer vol. Terug leuk babbeltje nadien (de 30 min was nochtans reeds om) waardoor je niet het gevoel hebt dat je buiten moet. Kga zeker nog terug (afspraak voor volgende week reeds vastgelegd :cool:). Soms is de tweede keer dat je bij een dame gaat een ontgoocheling maar dit was het met Sophia zeker niet.
Hopelijk blijft ze hier terug voor een lange periode? Absolut mijn favorietje geworden.

Laatst bewerkt:
Eens bezocht voor een kort bezoekje (30 min) op een zondagavond in juli. Parkeren was geen probleem in deze buurt, het appartement is netjes.

Een knappe en lieve meid waarbij je je direct op je gemak voelt. Ze zoent heerlijk, pijpt lekker met condoom en aarzelt niet om je ook anaal te plezieren. Ze kwam nadien op mij zitten om me lekker te berijden. Ik had ze misschien wat strakker verwacht, maar ze beheerst de juiste technieken om dat te compenseren.
Ze toonde me na ons nummertje haar laatste designer aankopen. Blijkbaar een maandelijks pleziertje voor haarzelf om eens duur te shoppen.

Misschien is het haar spontaniteit, maar het voelde misschien wat teveel alsof ze op automatische piloot dit doet. Herhalingsgevaar voor als ik in de buurt ben, niet om een avond voor vrij te houden.

Deze vandaag bezocht. Inderdaad mooie dame. Stevig strak lichaam. Zoals eerder hier vermeld tongzoenen,pmc en bij doggy heel mooie kont. Inderdaad spontaan toonde fotos van op reis maar inderdaad had ik nt direct Gfe gevoel. Het is eerder bepaalde routine dat ze doet. Dus vr mij ook ideaal half uur met een mooie spontane vrouw maar niet dat ik speciaal zo voor omrijden

Sophia wordt ten zeerste aanbevolen.
Een ongelooflijk mooi meisje, mooier dan op de foto's in de advertentie.
Gisteren was ik eindelijk in de gelegenheid om deze prachtige dame te bezoeken! Zeer aangename ervaring.
De klik was er meteen en ik heb een uurtje genoten met deze meid.
Tongzoenen was heerlijk. heerlijke seks. Heerlijke en diepe pijpbeurt. Ze heeft een speciale techniek... We hadden seks in verschillende standjes, zij kwam eerst. Ik kon er niet meer tegen en ben ook gekomen. beter als dat is er echt niet te vinden, echte "GFE". Het was een goed bestede middag. Ik zal zeker nog terugkomen.

Oja, parkeren was geen probleem.

Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/sophia-deep-anal-sex/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Recent met Sophia Sweet kunnen afspreken net buiten het centrum van Brugge in een appartement met meerdere kamers, ik heb een klein vermoeden dat hier soms nog andere personen aanwezig zijn maar kan dit niet 100% bevestigen; niemand gehoord/gezien en geen issue. Op zich een vrij positief contact met zowel positieve punten en werkpunten.

Algemeen:
- Vlot kunnen contact maken via WhatsApp (ze reageert spontaan met de nodige info); lukte me binnen het uur op de late avond.
--> Ik zou aanraden om NIET op de late avond te gaan maar vroeger als je dit lukt (bv. rond 19u of eerder); weer iets bijgeleerd. Ga gerust na 19u indien geen andere optie.
- Parkeren kan gemakkelijk in een zijstraat met beperkt verkeer, < 1 minuut wandelafstand.
- WhatsApp contact behouden voor toegang via binnendeur, no issue.
- Vanaf het binnenkomen stond ze erop om stil te zijn. Dus zacht praten en bv. geen soft spanking. Vond ik een klein minpuntje maar mogelijks door timing.
- Portugese dame, ze spreekt vrij goed Engels.
- Ze is zich goed bewust van dit forum en begon er spontaan over (kort).
- Ze staat op bescherming en hygiëne, kan ik enkel aanmoedigen.

Positief:
- Intiem (on top): zeer aangenaam uitzicht, mits zachte aanpak geen beperkingen (aanrakingen e.d.).
- Pijpen (pmc): afwisselend met even deepthroat, lekker. Ze kijkt je ook aan.
- Doggy: leuk zicht op haar figuur, top.
- (Tong)zoenen: uit mezelf beperkt gehouden maar geen issues gemerkt.
- Aanrakingen (zachthandig) mogelijk wherever in alle posities, goed van gebruik gemaakt.
- Beffen: mocht meermaals, no issue. Heb gevraagd of ze ook een vibrator had; was aanwezig en free to use.
- Massage kan als afsluiter of tussendoor. Ze is geen masseuse maar ok.

Werkpunt:
- Haar GSM stond niet op mute (soms meldingen) en voor een moment nam ze kort haar GSM, minpuntje voor de mood maar al snel goedgemaakt.
- Afgesproken voor een uur maar in praktijk ongeveer 40-45 minuten vanaf binnenkomen + 10 minuten rondom het douchen nadien. Valt op zich nog mee maar heb al 'vollere' contacten geweten. Lag echter deels ook aan timing (late avond) vermoed ik. Best andere reacties lezen voor info rondom het uur afmaken.

Overige:
- Ze werkt voor zichzelf (geen 'baas' meer), no issue.
- Brugge/België kent ze ondertussen al langer. Ze wisselt reeds langere tijd tussen België (Brugge) en Portugal. Mocht je haar zoeken en ze is er niet of de advertentie is offline, probeer een paar weken later opnieuw. Zo te zien verandert ze haar werknaam niet spontaan (positieve indicatie).

Eindconclusie: algemeen wel een aanrader, herhalingsgevaar redelijk, zou ik omschrijven als een 'veilige' keuze voor wie geen misstap wil zetten (slechte date). Vriendelijke dame en spontane babbel. Wie zou twijfelen: probeer desnoods eerst een half uur en go for it.

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze week nog eens bezocht. Was direct vrij en zoals altijd heel vriendelijk. Deed open met enkel open hemdje aan en alles naakt eronder wat me al direct geil maakte 😛
Tijdens me uit te kleden kreeg ze nog veel berichten op haar gsm dus ja heeft het veel drukker dan half jaar geleden. Daarna eraan begonnen, lekker teasen, tongzoenen, haar gevingerd tot ze kwam. Daarna heeft ze me gepijpt met condoom en voor eerste keer met vinger anale gedeelte bespeeld. Was wel geil.
Op mij komen zitten en haar nogmaals doen komen. Daarna gedraaid en haar beentjes in de lucht en lekker gepompt tot we beiden kwamen.
Deze keer niet gevraagd om haar anaal te nemen maar weet dat ze dit wel toelaat.
Besluit: nog altijd heel mooie vriendelijke dame die ervan geniet en leuk vindt je te verwennen.
Niks negatiefs op aan te merken.
Ja herhalingsgevaar…

Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag ook weer een lekker uurtje doorgebracht met Sophia. Ze voelde zich 'very horny' omdat ze naar haar zeggen geen seks heeft op vakantie en haar schade wat moet inhalen. Haar pijpkunsten zijn gekend. Na lange pijpbeurt overgegaan naar 69. Ze had niet veel nodig en kwam vrij snel. Verschillende standjes gedaan ( cowgirl, doggy al liggend en staand) dan op de stoel gezeten reverse cowgirl waarbij ze zichzelf nog eens extra stimuleerde met vibrator en een twee keer kwam. Toen condoom eraf en mij lekker klaarkomend afgetrokken. Daarna flink ingesmeerd met massageolie en met haar mooie geoliede borsten op mijn rug en borst en lekker zoenend. Uurtje was te kort, hihi. Samen in de douche waarbij ze mij nog teaser. Kortom, fantastisch uurtje! Inderdaad, groot herhalingsgevaar.

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/the-amazing-girl.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na de positieve reacties hier een bezoekje gebracht bij Sophia Sweet. Aangekomen en de eerste indruk was Wow What a Beauty zonder make up en een mooie body . Vriendelijke ontvangst en je voelt je onmiddelijk op jou gemak bij haar alsof ze jou al lang kent . Haar service is uitstekend maar ze staat wel op een goede hygiene en wederzijds respect , dan is er meer mogelijk bij deze dame . De date verliep uitstekend en ze vervulde al mijn wensen . Ik ben tevreden en voldaan naar huis gegaan . Tot later !! Dank je Sweety

Maandagavond weer eens een fantastisch uur gespendeerd bij Sophia. Ze zag er weer heel knap (zonder make-up!) en ondeugend uit. Had gewoon een kleedje aan en daaronder poedelnaakt. Wat een heerlijk lijf! Ook eens gevarieerd geneukt: met strap-on in mijn kont en dan na een weer voortreffelijke pijpbeurt met mijn pik in haar kontje. Lekker! Afgewerkt in haar kut en uiteindelijk op mijn verzoek heeft ze mij zalig afgetrokken. Nadien nog lekkere body-to-body massage. Een dame om te koesteren. Ze is het meer dan waard!

Al meerdere malen bij haar geweest.
Leuke spontane en lieve meid.
Weet hoe ze het de man naar haar zin maakt. Spreekt goed engels en geniet van de date.
Pijpt met condoom maar merk je niks van. Geen lopende band werk bij haar. Kijkt niet zo op de klok. Het gevoel dat het zonder is merk je niet. Intiem kun je ook heerlijk genieten. Veel standjes mogelijk en anaal kost niks meer.
Herhalingsgevaar zeker

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ben na mijn bericht van deze morgen dan maar zelf in de auto gesprongen en tot ginder gereden (1 uurtje rijden).
Ik kan dus bij deze alles van de positieve dingen bevestigen,wat een leuke,toffe ,lieve dame.
Afspraak maken ging héél vlot via Whatsapp,dan nog even attentvol geweest en langs de Leonidas geweest en naar Brugge gereden .
Lieve ontvangst,korte babbel en even over dit forum gepraat en kan bij deze dus bevestigen dat Sophia meeleest (Hi Sophia :) ).
Geen extra genomen,ben niet zo'n fan van anaal, maar ieder zijn smaak natuurlijk.
Twee keer hoogtepunt bereikt in mijn uurtje en lekker genoten. Na mijn slechte ervaringen met Pim en Maya deed deze lieve meid mij alles vergeten.
Behandel haar goed en respectvol mede wandelaars en dan gaan we nog lang van deze prachtdame mogen genieten.
Ze stelt een goede hygiëne zeer op prijs en doet alles netjes safe,iets wat ik enorm kon appreciëren.
Bedankt Sophia and see you again soon 💋.

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Beetje schrik dat het warm ging zijn, dan toch naar haar geweest. Maar de kamer is best wel koel, was nog vroeg in de dag ook maar denk wel dat het goed meevalt (slaapkamer) is schaduw kant all day. Er is ook een ventilator.

Geweldige ervaring gehad, ze is super sensueel en heel lief en aardig. Beste blowjob ooit, met veel overgave en je aankijken enzo... I love it! Ze is ook heel mooi, super mijn type.

Ze raakt je graag aan en kust vaak. Goeie GFE ervaring, wel nt echt getongzoend maar ook nt gevraagd. Ze nam de leiding en ging op me zitten (heel zacht en gevoelig), wel euhhh heeft niet zo lang geduurd of ik was al klaar...

We waren heel gezellig aan het praten en bleef daardoor zelf wat langer dan afgesproken.

Hier kom ik zeker nog terug x

Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Verleden week door de positieve recensies bij Sophia langsgeweest. Eerst om 10h ge raagd, ze had liever om 12h, paste mij ook, alles ok. Afspreken gaat vlot.

Bij het binnenkomen direct naar de slaapkamer, wou ze eerst 'money', ok, beyaald, dan badkamer, douchen. Alles proper, hygiëne is inderdaad top. Terug op de kamer ging haar mooie lingerie al snel uit, te snel voor mij, maar goed, dan zat zr 5 minuten met haar licht te prutsen, dan klein beetje met haar prachtige kont tegen mn lid aan teasen, riephaar 'crazy' vriendin dan iets (ze zit er dus niet alleen) en wat heen en weer geroep.

Op bed, blowjob met condoom, bijna DT, inderdaad, het condoom vergeet je snel, zalig. Na even kwam ze dan op me zitten, prachtig mooi lichaam en zicht en niet veel later klaargekomen. Alles netjes opkuisen en dat was het. Snel naar de smartphone...

Pluspunt: hygiëne, mooie vrouw, spreekt vrij goed Engels, correcte afspraken

Minpunten, stond na 20 min weer buiten alles inbegrepen, geen tz, kussen op zich ook heel beperkt, kom niet aan haar haar, geen klik van mijn kant ook al is alles volgens haar 'super'.

Klein beetje nagevraagd op het einde, ze gaat een weekje terug naar Portugal en komt dan terug, want ze heeft veel 'money money' nodig.... daarmee wist ik weeral genoeg, spijtig.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo, ik vond het erg jammer dat ik niet aan je verwachtingen voldeed….

Ik probeer altijd mijn best te doen.
Ik ben een mens, misschien zou ik het niet hebben op mijn beste dag. Ik bied mijn excuses aan jou aan…

Wat je schreef is verkeerd. Ik doe dit werk niet alleen voor het geld.

Ik hou van wat ik doe. Als ik het niet leuk zou vinden, zou het niet zoveel positieve recensies hebben…

Ik hoop dat mijn vertaler het correct heeft vertaald. Fijne dag… 🥰😘

Ik hoop je weer te zien en het goed te kunnen maken. 😊

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik kan enkel maar de positive reacties volledig bevestigen:
Sophia ziet er minstens even goed uit als haar foto's.
Het afspreken ging heel vlot. De ontvangst was vriendelijk en uitdagend: naakt met enkel een doorzichtig bloesje.
Eerst wat knuffelen en zoenen, samen gedoucht en verder gespeeld, gestreeld, gezoend...
Daarna op bed: heerlijk gepijpt en net op tijd ging ze over naar cowgirl om me heerlijk te laten klaarkomen.
Nog wat lief geknuffeld en gestreeld en terwijl beetje gepraat om daarna nog snel te douchen. Het half uurtje was veel te snel voorbij.
Sophia is knap, lief en de sex is zalig. Perfecte GFE.

Ik ontmoette Sophia tijdens de lunch en het was een leuke ontmoeting van een uur.

Ze spreekt heel goed Engels en ik kon goed met haar communiceren.
De foto's zijn 100% echt.
We hadden een geweldige tijd en ze weet hoe je zin krijgt om te gaan.
J'en ai fait ma personne préférée et la première à rencontrer.

Elle connaît le forum et consulte le site. Elle m'a également donné d'autres informations.....
Soyez un gentleman et elle saura vous plaire.
Merci pour ce bon moment Sophia.

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Advertentie:
Duidelijke foto's, waarvan sommige met herkenbaar gezicht.
Foto's zijn waarheidsgetrouw.
Duidelijke lijst met mogelijkheden.

Prijs: standaard: 100 euro/half uur, 150 euro/vol uur, 50 euro voor anaal.

Communicatie: antwoordt snel en duidelijk. Whattsapp.
Herkenbare foto op whattsappprofiel, evenals aanduiding beschikbaarheid (bedrijfswhattsapp).

De locatie: veel mogelijkheid tot gratis parking. Geen overburen.
Standaard propere locatie met douchemogelijkheid. Zwakke airco, maar geen probleem, toch goede temperatuur.
Discreet.
Brugge Noord, ver van station en toeristische buurt.

De tijd: geen klokkijkster, respecteert de tijd, speelt het eerlijk.

De dame:
Knap, vriendelijk, hygiënisch, staat op veiligheid PMC.
PMC is heel goed uitgevoerd. Niet gewoon hem erin stoppen.
Weet haar kledij te kiezen.
Heel aangenaam.

De daad:
TZ, PMC, verschillende standjes. Likt en kneedt de ballen.

Geschikt voor zowel beginner als ervaren wandelaar.
Aanrader voor GFE-zoekers en mensen die houden van teasen en geteased worden.
Uitermate geschikt als vaste dame.

Blijkbaar was ik haar type niet of het was haar dagje niet, een zoentje op de wang kon nog net, geen tongzoenen, geen strelen, samen douchen zou misschien wat moeilijk zijn in dat bad. No hard feelings, maar mijn date verliep niet zoals andere hun date hier beschrijven. De dame is vriendelijk, zeer mooi, netjes, maar het was geen onvergetelijke date om het zo te stellen. Wat niet wil zeggen dat andere hier misschien betere ervaringen hadden.

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag na 1j nog eens mijn stoute schoenen aangetrokken om Sophia een bezoekje te brengen. Ik was ze een een beetje uit het oog verloren na mijn vorige passage. Na het lezen van al die positieve recensies werd ik terug getriggerd.
Afspraakje maken ging vlot via Whatsapp en de locatie vind ik best wel discreet, zeker ook overdag. Appartement zonder overburen en makkelijk vlakbij parking te vinden.
Ze opende de deur in een sexy wit lingeriesetje onder een kleedje, pfff was echt een prachtige verschijning met die uitnodigende glimlach. Direct een kus op de mond overgaand in een zalige tongzoen, van een ontvangst gesproken. Eens binnen eerst snel wat opgefrist in de badkamer (had al gedoucht, maar ze is heel erg gesteld op hygiëne) en daarna rustig op bed begonnen met het voorspel. Sophia houdt er van om te plezieren en er zelf ook van te genieten, geen standaard raprap service dus. Ook het meer intieme deel was fantastisch. Diep pijpen (met condoom) kan ze als de beste, houdt ook wel van wat oogcontact daarbij. Nadien haar van kop tot teen een stevige likbeurt gegeven, daar werd ze zeer geil van en gaf aan om even te temporiseren. Overgeschakeld dan naar een stevige body to body met diep tongzoenen en toen kwam ze al glijdend klaar met haar poesje over mijn jongeheer. Nadien haar in diverse standjes genomen, cowgirl, doggy, met de benen in de lucht en zelfs tegen de muur bood ze zelf aan. Wat had ze er zin in vandaag en wat een intensiteit.
Samengevat: lieve knappe meid, foto's echt, service real GFE ondanks PMC, respecteer ze en je krijgt er veel van terug. Enig minpuntje dat krakend bed, iemand zou de schroeven eens moeten aanspannen. Ik kom nog eens terug.
Zaterdag gaat ze terug naar Portugal voor een tijdje.

ze is terug van vandaag, weinig woorden voor nodig... top ontvangst en service! lekker sexy rode party lingerie. ze was heel lief en open, ik kwam veel te vlug ;) was ook heel geil hoe ze op me aan het rijden was met haar speeltje erbij tot zo klaarkwam. Volop teasen, (tong)zoenen, ... Echte GFE ervaring voor mij. Ze blijft normaal weer 3 weken

Ik had ze net voor haar vertrek nog bezocht. Hele lieve dame en kan mij goed inbeelden dat ze zo goed is als iedereen zegt.
MAAR... Ik vond de sex zeer saai, ze deed ook moeite om me niet aan te kijken. De kreuntjes waren overduidelijk fake. Kortom, ze had ee geen zin in.
Misschien omdat het laat was, misschien omdat ze het was beu was vlak voor haar reis terug naar huis maar ze was zeer ongeinteresseerd en wou er zsm vanaf.

Ik geef haar het voordeel van de twijfel door de verzachtende omstandigheden.

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Dit weekend Sophia ook bezocht.
Samengevat: top-ervaring, zeker een aanrader, ze ziet mij zeker terug

Voor wie meer leeswerk/details wil:

Afspreken ging vlot in het Engels via WhatsApp. Uurtje vooraf nog eens bevestigen.
Goeie en onopvallende locatie met parkeermogelijkheden.

Zodra de deur opengaat, ben je al onder de indruk. Het is effectief de dame van op de foto's, ontvangst was heel hartelijk. Ze was gekleed in een lange kamerjas met daaronder sexy lingerie. Een babbeltje als kennismaking, ze is heel spontaan en vrolijk.

En wat een lijf, prachtig! Op bed beetje strelen, teasen, kussen (ook tongzoenen). Niets aan te merken op haar hygiëne, heel proper allemaal. Ze verwacht dit ook van haar klanten, is wel een belangrijk punt voor haar (ik kan haar ook geen ongelijk geven). Nu, hygiëne bij mij was ook geen probleem dus de remmingen vallen wel wat meer weg dan, en dat is wel fijn.

Stelen ging over naar wat aftrekken, lekker met glijmiddel er op, heel fijn. Daarna condoompje erover om te pijpen. En haar pijpkunsten, wauw, zelfs met condoom was ik met volle teugen aan het genieten, en dat is zeker niet evident. Daarna lekker haar kutje geneukt, ze heeft ook een vibrator bij die ze op haar klitje gebruikt, en je voelt de trillingen ook zelf op je harde paal, leuk gevoel. Stevig klaargekomen in missio.

Ik had een uurtje geboekt, en ze stelde een massage voor de 2e ronde. Massage was eigenlijk best ook wel goed, met body-to-body op het einde. Tegen dan was de goesting al weer te groot en heb ik haar nog eens missio in haar kutje genomen om uiteindelijk een 2e keer klaar te komen in doggy.

Nog even blijven liggen op bed en napraten. Ze keek helemaal niet op de klok, ik ben uiteindelijk zelfs ruim 1u15 binnen geweest.

Ik had een heel fijne klik met haar, hoog GFE gevoel, dit was misschien wel mijn beste ervaring met pay dates tot nu toe. Mij ziet ze zeker terug dus (mss vraag ik wel eens om haar strapon de volgende keer...)

Het is een dame die, als de factoren goed zitten (hygiëne, respect, etc) met plezier jou de tijd van je leven geeft, voelt zeker niet aan als bandwerk.

Terug
Bovenaan Onderaan